“Gezellig”
Beoordeling van Restaurante Libanes Beirut

Restaurante Libanes Beirut
Geclassificeerd als nr. 132 van 728 Restaurants in Maspalomas
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een bezoek aan het strand lekker even onderuit zakken op de loungeset hier. Vriendelijke bediening en geweldige mojitos.

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een zeer vriendelijke bediening, lekker en vers. Wij gaan zeker terug! Top. Ook de kids vonden het leuk. Alles netjes ook de toiletten.

6 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik nam de kip en was zeer lekker. De lam was wat te zout. We waren ook nog aan het voorgerecht bezig toen het hoofdgerecht al was. Was voor ons wat te snel. Maar over het algemeen wel goed. Wel vriendelijk personeel.

21 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van eerdere reacties (die heel erg uiteen lopen) hier gaan eten. De reacties over de opdringerigheid bleek al snel waarheid te zijn. We hadden beide een voor- en nagerecht van de kaart gekozen, maar dat werd met een duim naar beneden “afgekeurd”.
De ober stelde voor om hem de vrije hand te geven qua menu, maar met de reacties hier over gepeperde rekeningen durfden we dat niet aan. Dat je zelf mag kiezen klopt, maar het kost je de nodige moeite om je aan je eigen keuze te houden en de ober was op zijn manier zelfs wat beledigd.
Het eten is niet hoogdravend maar gewoon goed. Kijk wel goed de rekening na! Eerst kregen we een totaal verkeerde rekening, daarna een rekening waarbij van 1 gerecht meer dan het dubbele werd gerekend. De derde rekening klopte, maar je hebt wel het gevoel alsof je hier op je hoede moet zijn. We hebben goed gegeten, maar komen hier niet terug.

Beirut-Management, Guest Relations Manager van Restaurante Libanes Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 november 2017

We are very sorry, you our restaurant did not meet your expectations and sorry about the wrong bills! We do like to help our guests choose the right dishes, as many have never tried the Lebanese cuisine before and are happy for our advice. Again, we are sorry it felt intrusive to you. We will address this again with our staff. Thank you for letting us know.

17 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten leuke bediening!
Leuk met kids!
U wordt goed geholpen met de kaart! Wij hebben ons laten verrassen redelijke prijs!

Beirut-Management, Guest Relations Manager van Restaurante Libanes Beirut, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 oktober 2017

Wat fijn om te horen dat jullie het met het hele gezin zó naar het zin hebben gehad bij ons in het restaurant! Wij kijken ernaar uit om jullie weer te mogen verwelkomen in de nabije toekomst.

Reizigers die Restaurante Libanes Beirut bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

In Restaurante Libanes Beirut geweest? Deel je ervaringen!