“Voor ieders wat wils”

Pitos y Flautas - Boulevard El Faro
Geclassificeerd als nr. 117 van 750 Restaurants in Maspalomas
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede service, lekker eten en ambiance. Zeer uitgebreide kaart, die in meerdere talen beschikbaar was, zelfs in het Nederlands. Wij hebben gekozen voor de Crispy duck en Ossenhaas met Jack Daniels saus (allebei suggesties), allebei super lekker! Deze waren rond de € 25 per gerecht maar ik zag naast ons een tafel met gezin en kinderen genieten van pizza en spaghetti, die slechts € 8 - € 9 was, dus voor ieder wat wils.

1 - puntje: leuke muziek maar niet altijd even goed gezongen ☺ (oeps ...)

Datum van bezoek: oktober 2017
david B, Director de Relaciones Públicas van Pitos y Flautas - Boulevard El Faro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Hello, yes, thank you. We like to hear what you think. We hope to see you back.
A greeting

2 oktober 2017 beoordeeld

Hebben dit jaar niet gegeten bij dit restaurant. Wel heerlijke cocktails gedronken, entertainment is gezellig. Leuke stek om ook na gegeten te hebben even langs te lopen voor wat gezelligheid.

Datum van bezoek: september 2017

Hello Anne Marie G, thank you for your comments. It is essential for us.

A greeting

12 september 2017 beoordeeld

Meermaals hier gegeten, sfeervol met live optredens.
Menukaart aanwezig in eigen taal, vriendelijke meertalige bediening.
Lekker stuk vlees, mooi geserveerd en als klap op de vuurpijl bij het afscheid 2 glaasje champagne gratis :)

Datum van bezoek: september 2017
david B, Director de Relaciones Públicas van Pitos y Flautas - Boulevard El Faro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2017

Hola MvZon, thanks for the comments. We love them so much. We hope to see you back at Pitos y Flautas.

31 augustus 2017 beoordeeld

Geweldige service zeer vriendelijk personeel en zeer goede live optredens van oa Gamal, Gio en een Latin zanger en Greg niet te vergeten.
Goed verzorgt, snelle bediening en heerlijk eten.
En een zeer aardige eigenaar Dominique
Heel hard werkend personeel
Gewoon een restaurant om niet over te slaan!

Datum van bezoek: augustus 2017
david B, Director de Relaciones Públicas van Pitos y Flautas - Boulevard El Faro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2017

Hola ErwinArens, thanks so much for the positive comments we love them. We hope to see you back at Pitos y Flautas.

26 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben met z'n tweetjes heerlijk gegeten. Het personeel is erg vriendelijk en helpt en denkt mee. De live muziek brengt een leuk sfeertje met zich mee! En er is voor ieder wat wils. Echt een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017
david B, Director de Relaciones Públicas van Pitos y Flautas - Boulevard El Faro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2017

Hola hannavd, thanks so much for the positive comments, we love it.

Reizigers die Pitos y Flautas - Boulevard El Faro bekeken, bekeken ook

In Pitos y Flautas - Boulevard El Faro geweest? Deel je ervaringen!