“Groot strand”

Playa de Maspalomas
Geclassificeerd als nr. 5 van 90 dingen om te doen in Maspalomas
Attractiegegevens
8 augustus 2018 beoordeeld

Dit is een groot strand met heel drukke delen, maar ook stukken waar je rustig kan zitten (als je verder wilt wandelen). De zee is wel redelijk ruw.

7 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je vertrekt van aan Meloneras bracht kan je helemaal wandelen tot aan het strand van Maspalomas. Dit is een ideale plaats om lange wandelingen te maken of wat tot rust te komen.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is prachtig. Woestijnstranden noem ik het maar. Neem een goede camera mee, je kan er prachtige foto’s maken. Als je richting het water loopt, kom je op de nudisten strand uit. Wel een must see, als je op gran canaria bent hoor.

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een plaats dat leeft van het toerisme. Veel toeristen restaurants en souvenir winkels. Maar daarnaast met prachtig strand en uiteraard ook gezellige plekken voor vermaak en een drankje. Wij hebben geen ervaring met het eten ter plaatse omdat wij in ons RIU hotel half pension hebben. Een RIU hotel daar is een aanrader.

Bekijk meer beoordelingen
2 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig gebied met waanzinnig uitzicht. De duinen lijken wel een woestijn. Wel echt schoenen aan anders verbrand je je voeten.

Reizigers die Playa de Maspalomas bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas
Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

Agaete, Gran Canaria
Maspalomas, Gran Canaria

In Playa de Maspalomas geweest? Deel je ervaringen!