“Je moet er wel van houden”
Beoordeling van Playa de Maspalomas

Playa de Maspalomas
Geclassificeerd als nr. 2 van 38 dingen om te doen in Maspalomas
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Maspalomas is de toeristische bestemming op Gran Canaria. Daar moet je wel van houden. Veel restaurants, boulevard en ‘2’ stranden, Costa Meloneras is iets sjieker dan Playa del Ingles. Op die laatste is het echt toeristisch. Je kun op het strand een een parasol en ligplaatsen huren. De rest is een hele grote stapel hotels...

29 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima schoon en kilometers lang strand waar het heerlijk vertoeven is. Heerlijk wandeling langs de waterrand en ook voor de die-hards een uitdaging om door de duinen te gaan en je in de woestijn te wanen

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot uitgestrekt strand. Je kan er in de periode toen wij er waren goed en ruim je plek innemen. Hou er wel rekening mee dat slippers geen overbodige luxe zijn. Het zand wordt erg heet aan je voeten. Je kunt er lange wandelingen maken langs het strand, en er zijn verschillende plekjes waar je dan kan aanleggen voor een drankje. Hou er ook rekening mee dat er grote stukken naakt strand zijn.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze favoriete plek is bij strandtent 4: parasol voor 2,50. Krachtige golven en ongelijke zeebodem.
Rustig publiek, geen muziek, geschreeuw of irritaties.
Gewoon relaxt beetje zwemmen, niet te dure kiosk met lunch en drinken. Wij hebben genoten.

Bekijk meer beoordelingen
27 april 2018 beoordeeld

Het is machtig mooi om zo door de zandduinen te lopen, net of je in de Sahara bent. De afwisseling met het begroeide gedeelte is apart.
Wij kregen van een mevrouw te horen, dat zij mannen had gespot die flink met elkaar bezig waren. Wij hebben daar niets van gezien of niet goed opgelet ;-).
Er zijn routes door de duinen, maar de mevrouw bij de tourist info, wist er niet veel van of had geen zin om het te delen. De routes zijn aangegeven maar eventjes moeilijk te vinden.

Reizigers die Playa de Maspalomas bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas
Las Palmas de Gran Canaria, Gran Canaria

In Playa de Maspalomas geweest? Deel je ervaringen!