Opslaan
Van tevoren boeken
Waarom op TripAdvisor boeken?
  • Tourhoogtepunten & volledig reisschema
  • Eenvoudig online boeken
  • Gegarandeerd de laagste prijs
Meer informatie

vertaald door Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Maspalomas
vanaf US$ 34,80
vanaf US$ 14,80
vanaf US$ 79,90
Beoordeeld op 14 mei 2018 via mobiele applicatie

Groot uitgestrekt strand. Je kan er in de periode toen wij er waren goed en ruim je plek innemen. Hou er wel rekening mee dat slippers geen overbodige luxe zijn. Het zand wordt erg heet aan je voeten. Je kunt er lange wandelingen maken langs het strand, en er zijn verschillende plekjes waar je dan kan aanleggen voor een drankje. Hou er ook rekening mee dat er grote stukken naakt strand zijn.

Beoordeeld op 9 mei 2018 via mobiele applicatie

Onze favoriete plek is bij strandtent 4: parasol voor 2,50. Krachtige golven en ongelijke zeebodem.
Rustig publiek, geen muziek, geschreeuw of irritaties.
Gewoon relaxt beetje zwemmen, niet te dure kiosk met lunch en drinken. Wij hebben genoten.

Beoordeeld op 27 april 2018

Het is machtig mooi om zo door de zandduinen te lopen, net of je in de Sahara bent. De afwisseling met het begroeide gedeelte is apart.
Wij kregen van een mevrouw te horen, dat zij mannen had gespot die flink met elkaar bezig waren. Wij hebben daar niets van gezien of niet goed opgelet ;-).
Er zijn routes door de duinen, maar de mevrouw bij de tourist info, wist er niet veel van of had geen zin om het te delen. De routes zijn aangegeven maar eventjes moeilijk te vinden.

Beoordeeld op 18 april 2018

Zeer druk doch mooi zandstrand. Degelijke infrastructuur. Huurstoelen en parasols verkrijgbaar. Tevens iedere 500meter een bar met kleine snacks ( broodjes) en drank aan redelijke prijzen. 3 euro voor grote pint bier. Zeer veel volk die veelal komen snuiten in omgeving van FKK naaktstrand gedeelte hetwelke in het midden ligt.

Beoordeeld op 17 april 2018 via mobiele applicatie

Schoon mooi zandstrand al of niet tegen een duinhelling aan met onbeschrijflijk mooi uitzicht op achterland.