“Aan te raden”

Keukens: Deli, Spaans, Grill
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hi, bezocht door tripadvisor en heel erg tevreden!!! Personeel heel erg vriendelijk. Platter als starter was echt heerlijk, het lekkerste van de avond!!! Stukje lady steak was ook heerlijk, heel zacht en mals. Heerlijke sangria en heerlijke rode wijn. Ook mooi uitzicht. Alles was aan te raden. Thanks a lot

Datum van bezoek: maart 2019

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, niet duur voor de kwaliteit. Gezellige obers, leuke sfeer, perfect voor als je een leuke avond met lekker eten wilt hebben.

Datum van bezoek: maart 2019
13 februari 2019 beoordeeld

was even zoeken maar leuke locatie, heel gastvrij en heerlijk gegeten voor een goede prijs...afgesloten met lekker locale likeurtje

Datum van bezoek: juli 2018
clubgourmetcanarias, Inhaber van ABRASA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Hola Farah! “Gracias” for your review and come back on your next stay... saludos Michael

19 januari 2019 beoordeeld

Prima eten en drinken gedirigeerd door ervaren en gevatte heren die van onze avond een feestje hebben gemaakt!
Mooie gerechten en eindelijk een perfekte rosé, super dus!
Ellie, Paulien, Koos en André

Datum van bezoek: januari 2019
12 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben zeer onder de indruk van deze verborgen parel in Playa del Ingles/Maspalomas. Het eten was uitstekend, het personeel was zeker zeer professioneel en vriendelijk. Natuurlijk zal ik nog eens terugkomen en raad iedereen aan om dit restaurant te bezoeken :)

Datum van bezoek: december 2018
clubgourmetcanarias, Inhaber van ABRASA, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 december 2018

hello! thank you for enjoying ABRASA!
we always give the service we would like to receive when we go for dinner ourselves! see you soon.... michael

Reizigers die ABRASA bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In ABRASA geweest? Deel je ervaringen!