24 januari 2018 beoordeeld

Wat een geweldige ervaring. Onvergetelijke ervaring. The New Course is een regelrechte uitdaging aan jezelf. Wat kun je slaan met welke club en hoeveel vertrouwen heb je in je<elf. Geweldig. Het eten kan haast niet verbeterd worden, er is zeker voor ieder wat wils. Geen moment spijt gehad van alles.

Kamertip: Hoe hoger hoe meer zicht op de golfbaan
  • Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Manager H, Director de Relaciones Públicas van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2018

Dear 976gv,

First of all I would like to thank you for choosing Sheratonn Gran Canaria for your holidays.
We are very thankful for this fabulous score and for your comments regarding your experience with us. Guests like you make us very proud to work at the hotel and give us motivation to keep going.
I would like to thank you very much for sharing your experiences with us and it will be our pleasure to welcome you back in the future.

With warm regards,

Rocío Sanz
Guest

10 januari 2018 beoordeeld

Prima rustige locatie ver genoeg van de drukte aan de kust vandaan en toch op amper 10 minuutjes rij afstand van het strand, shuttle beschikbaar. Mooie zwembaden op meerdere verdiepingen. Veel terrasjes, lounges.... Ruime suites met zeer goeie bedden. Vriendelijke staff. Een aanrader!

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Beste Caroline E,

Dank u vriendelijk voor uw tijd voor het schrijven van deze review op TripAdvisor.

Het vreugd ons om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Wij danken u voor het aanraden aan de andere gasten zodat zij ook kunnen ervaren wat wij aanbieden.

Hopelijk kunnen wij u snel weer verwelkomen.

Cesar van den Berg

7 december 2017 beoordeeld

Alles aan het hotel is van uitmuntende kwaliteit, maar ook het personeel is buitengewoon behulpzaam in het oplossen van problemen.
Ook de restaurants laten een zeer goede standaard zien bij zowel het ontbijt als het diner.

Kamertip: Alle kamers van goede kwaliteit, wel is het uitzicht vanaf de hogere etages beter
  • Verbleef: december 2017, reisde alleen
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2017

Beste heer Mame D,

Dank u zeer vriendelijk voor het schrijven van deze geweldige review.

Het was mijn plezier om u te mogen verwelkomen in het hotel en om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf.

Hopelijk zien wij u snel weer in Sheraton Gran Canaria.

César van den Berg

18 november 2017 beoordeeld

Voor de winter ligt het hotel langs de noord/oostkant. Dit wil zeggen dat er maar zon is tot ongeveer 15u30 op de lager gelegen zwembaden. Boven op de 11de verdieping is er wel zon maar daar kan je dan over de koppen lopen en een klein zwembad... De kamer was goed maar niet 5 sterren waard. Stinkend tapijt en schuifdeur die niet dicht ging waardoor airco niet werkt en als je ze toch op slot kreeg moest er iemand komen om ze open te breken... Het buffet is zeker ok (dit is de reden voor de 2de ster) MAAR het Italiaanse restaurant.... Kakkerlakken, er spong er zelfs een naar mijn man zijn hoofd vanaf de muur naast ons, om dan uitgelachen te worden en te moeten betalen voor het eten...
Dus, wat mij betreft: NOOIT meer... Zeker niet omdat het toch een duur hotel is, ander en beter!

Kamertip: Bijbetalen voor goede kamer...
Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Manager H, Gerente van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2017

Geachte Marjolein J,

Wij betreuren dat uw ervaring in Sheraton Gran Canaria niet naar uw verwachtingen voldeed.

Dagelijks werken wij aan onze service om ervoor te zorgen dat elke gast en zijn verwachtingen voldaan worden. Helaas is het niet altijd het geval en daarom spijt het ons uw ervaring, met namelijk in ons Camaleon restaurant.

Als u wenst nodigen wij u uit om meer te delen in een directe communicatielijn zoals e-mail met het hotel.

César van den Berg

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, ondanks 313 kamers erg veel privacy en nergens het gevoel tussen zoveel mensen te zitten. Iedereen heel erg vriendelijk en elke wens wordt met de glimlach uitgevoerd. Ondanks buffet (wat ons afschrikte) allemaal aparte hoeken en 80% a la minute bereid. Mooi sportprogramma en geen drukke animatietoestanden. Gratis ondergrondse parking met parkeerservice. Geen twijfel voor ons als we teruggaan naar Gran Canaria dan is het naar deze topper. Wij hadden gans de periode een huurwagen en genoten van de rust, stilte en de afgelegen ligging.
Niet geschikt voor mensen die graag aan de drukke kustlijn verblijven.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Manager H, Director de Relaciones Públicas van Salobre Hotel Resort & Serenity, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Dear AnneleenBaetens,

Thank you for posting your fabulous score about your recent stay at the Sheraton Gran Canaria Golf Resort.
It is always a pleasure to receive such a positive comments. This is our best award, your satisfaction.
We are really looking forward to welcoming you back in the near future.

With our best wishes,

Rocío Sanz