Sheraton Gran Canaria Salobre Golf Resort
Melia Tamarindos(San Agustin)
  • Zwembad
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
  • Restaurant
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 218 per nacht.

Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 19% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 19% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 242 per nacht.

Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Bungalows Cordial Sandy Golf(Maspalomas)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 178 per nacht.

AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
  • Restaurant
10 januari 2018 beoordeeld

Prima rustige locatie ver genoeg van de drukte aan de kust vandaan en toch op amper 10 minuutjes rij afstand van het strand, shuttle beschikbaar. Mooie zwembaden op meerdere verdiepingen. Veel terrasjes, lounges.... Ruime suites met zeer goeie bedden. Vriendelijke staff. Een aanrader!

• Verbleef: november 2017, reisde met familie
Manager H, Gerente van Sheraton Gran Canaria Salobre Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2018

Beste Caroline E,

Dank u vriendelijk voor uw tijd voor het schrijven van deze review op TripAdvisor.

Het vreugd ons om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons.

Wij danken u voor het aanraden aan de andere gasten zodat zij ook kunnen ervaren wat wij aanbieden.

Hopelijk kunnen wij u snel weer verwelkomen.

Cesar van den Berg

7 december 2017 beoordeeld

Alles aan het hotel is van uitmuntende kwaliteit, maar ook het personeel is buitengewoon behulpzaam in het oplossen van problemen.
Ook de restaurants laten een zeer goede standaard zien bij zowel het ontbijt als het diner.

Kamertip: Alle kamers van goede kwaliteit, wel is het uitzicht vanaf de hogere etages beter
  • Verbleef: december 2017, reisde alleen
Manager H, Gerente van Sheraton Gran Canaria Salobre Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2017

Beste heer Mame D,

Dank u zeer vriendelijk voor het schrijven van deze geweldige review.

Het was mijn plezier om u te mogen verwelkomen in het hotel en om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf.

Hopelijk zien wij u snel weer in Sheraton Gran Canaria.

18 november 2017 beoordeeld

Voor de winter ligt het hotel langs de noord/oostkant. Dit wil zeggen dat er maar zon is tot ongeveer 15u30 op de lager gelegen zwembaden. Boven op de 11de verdieping is er wel zon maar daar kan je dan over de koppen lopen en een klein zwembad... De kamer was goed maar niet 5 sterren waard. Stinkend tapijt en schuifdeur die niet dicht ging waardoor airco niet werkt en als je ze toch op slot kreeg moest er iemand komen om ze open te breken... Het buffet is zeker ok (dit is de reden voor de 2de ster) MAAR het Italiaanse restaurant.... Kakkerlakken, er spong er zelfs een naar mijn man zijn hoofd vanaf de muur naast ons, om dan uitgelachen te worden en te moeten betalen voor het eten...
Dus, wat mij betreft: NOOIT meer... Zeker niet omdat het toch een duur hotel is, ander en beter!

Kamertip: Bijbetalen voor goede kamer...
Verbleef: november 2017, reisde met een partner
Manager H, Gerente van Sheraton Gran Canaria Salobre Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 november 2017

Geachte Marjolein J,

Wij betreuren dat uw ervaring in Sheraton Gran Canaria niet naar uw verwachtingen voldeed.

Dagelijks werken wij aan onze service om ervoor te zorgen dat elke gast en zijn verwachtingen voldaan worden. Helaas is het niet altijd het geval en daarom spijt het ons uw ervaring, met namelijk in ons Camaleon restaurant.

Als u wenst nodigen wij u uit om meer te delen in een directe communicatielijn zoals e-mail met het hotel.

22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch hotel, ondanks 313 kamers erg veel privacy en nergens het gevoel tussen zoveel mensen te zitten. Iedereen heel erg vriendelijk en elke wens wordt met de glimlach uitgevoerd. Ondanks buffet (wat ons afschrikte) allemaal aparte hoeken en 80% a la minute bereid. Mooi sportprogramma en geen drukke animatietoestanden. Gratis ondergrondse parking met parkeerservice. Geen twijfel voor ons als we teruggaan naar Gran Canaria dan is het naar deze topper. Wij hadden gans de periode een huurwagen en genoten van de rust, stilte en de afgelegen ligging.
Niet geschikt voor mensen die graag aan de drukke kustlijn verblijven.

Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Manager H, Director de Relaciones Públicas van Sheraton Gran Canaria Salobre Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 september 2017

Dear AnneleenBaetens,

Thank you for posting your fabulous score about your recent stay at the Sheraton Gran Canaria Golf Resort.
It is always a pleasure to receive such a positive comments. This is our best award, your satisfaction.
We are really looking forward to welcoming you back in the near future.

With our best wishes,

Rocío Sanz

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle jaren gaan wij naar dit prachtige hotel, wat het natuurlijk nog gezelliger maakt omdat je veel mensen van het personeel kent, maar ze zijn allemaal vriendelijk.
Kamers zijn mooi compleet ingericht, prachtig uitzicht,goed verzorgd....
Nu is heel het restaurant vernieuwd,heel smaakvol ingericht, stemmig,modern design maar passend in het geheel.
Het buffet zijn foodstalletjes geworden dus een enorme keuze, alles vers bereidt,veel meer gerechten dan vroeger.een grote verbetering,een meerwaarde voor het hotel.
Slechts 1 opmerking, er zou een standje met voorverwarmde borden moeten zijn.
Een aanrader, zeker voor golfers, golf gratis in juli en augustus!

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Manager H, Gerente van Sheraton Gran Canaria Salobre Golf Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 september 2017

Beste Anita v,

Dank u vriendelijk voor uw review op TripAdvisor. Het vreugd ons om te weten dat een lojaale gast zoals u wilt delen met andere gasten wat ze kunnen verwachten van ons.

Wij danken u voor al uw mooie commentaren en nemen inderdaad ook de mogelijkheden ter verbetering mee voor toekomstige ervaringen.

Hopelijk bezoeken jullie ons snel weer en wanneer u het weet twijfel dan niet om ons direct te contacteren.