Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Hotel van grote klasse. Prachtige kamers. Geweldige service!

Wij waren hier de eerste week van augustus en vonden het top. Er zijn drie zwembaden en het hotel is inderdaad recent gerenoveerd. Het strand ligt op een paar minuten lopen afstand. Er zijn wat kleine winkeltjes waaronder een supermarkt aan de boulevard.

Het ontbijt was heel erg goed. Het avondeten hebben wij telkens buiten het hotel gezocht omdat je dan meer van de omgeving ziet.

Wat bij ons extra punten heeft gescoord is de gym.

Dit is het eerste hotel ooit waar wij fatsoenlijk konden sporten.. Als ik een tip mag geven zou ik wel enkele dumbells van verschillende gewichten ter beschikking stellen. Eventueel alleen tijdens de uren waarop een trainer aanwezig is, als de zorg tot diefstal de reden is dat er nu geen dumbells zijn.

Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Na velen 4 en 5 sterren hotels gehad te hebben, is dit hotel het beste. We hadden de swimup kamer (nr 1122) wat zeker de ervaring verrijkte. Het lag in het 2de blok rechts maar we hadden minimaal last van verbouwing aan het IFA hotel. Wel soms van wat knoflooklucht van restaurantjes achter de tuin. Maar wel vollop privacy. De kamer zelf is ruim met heerlijke houten vloer, ruime badkamer met dubbele wastafel, grote TV met muziek kanalen, lekker hard bed, goede airco. En elke dag alles goed schoon gedweild. Elke gang heeft een ijsmachine. Ook is er een kluisje maar kost wel 4 euro per nacht. Zou niet mogen voor zo'n hotel. Het ontbijt is een waar feest! Niet normaal wat je daar kunt krijgen. Verder is alles modern en strak maar met een huiselijke sfeer. Erg vriendelijk personeel. Verbeterpunt: ze hanteren een gedoogbeleid voor bedjes reservering met handdoeken. Als je er om vraagt halen ze het weg. Tip: restaurant Krystal: héérlijk menu voor 55 euro (doe voor 15euro wijnarrangement erbij). Tenslotte is Gran Canaria zelf wat gedateerd en in de 80's blijven hangen. Wel leuke cocktailbartjes (tip: El Senador). Al met al top vakantie!!

Beoordeeld op 18 augustus 2019

Dit hotel is een échte aanrader! Het personeel is super vriendelijk, de kamers mooi en proper, het hotel op zich blinkt -).
Het eten is ook een topper.... wie daar nog commentaar op heeft.. tja.
We kunnen nu eens écht niets vinden om een min-puntje te geven.
Wij gaan zeker terug !

Bedank 121.964
Beoordeeld op 21 juli 2019 via mobiele applicatie

Mooi ruim opgezet hotel. Schitterende palmentuin met papagaaitjes. Net onderhouden en mooie zwembaden met weinig chloor. Zowel veel ouderen maar ook kleine kinderen. Eten , veel keus en goede kwaliteit. Mocht je hierover zeiken dan vraag ik me af wat je thuis eet .
Mogelijkheden om koolhydraatarm te eten ruim aanwezig. Heerlijk buiten eten en geen vaste tijden of tafel gewoon tussen 18:30 en 21:30 voldoende plek. Ook de alla card restaurants zijn een aanrader met name crystal.
———
Nadelen : handoekje legger
Geen niet rook gebied buiten. Echt gemiste kans nu zit je lekker gezond te genieten terwijl tafel ernaast sigaar of sigaret opsteekt. Jammer!!!
————
Top: eten
-Zwembaden
-Tuin
-Bediening
-Schoon
-Vriendelijk personeel
————
Tip: doe iets aan die handdoeken reservering
-Maak rookvrij buitengebied bij eten
-Schaf lange broek man bij avondeten af. Wordt door merendeel toch niet toegepast. Veel mensen in kortere broek mits verzorgd ook prima vrouwen mogrn dit ook

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 1 juli 2019

Zeer mooie kamers met een prachtige badkamer met regendouche heerlijke bedden en een perfecte airco. Het hele hotel is super schoon en de tuin prachtig onderhouden. Het personeel is heel erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het zwembad is ruimte en bedjes genoeg. Het eten is fantastisch voor ieder wat wils.
Het enige commentaar dat wij kunnen bedenken is dat er toch nog een aantal gasten zijn die geen lange broek dragen bij het avond eten, wat wel bij de boeking vermeld staat en al vroeg handdoeken neerleggen bij het zwembad en na sluiting te lang blijven als er al opgeruimd wordt.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met riu.com