Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben hier een week verbleven met 8 personen. All inclusive eten was redelijk gevarieerd en drankjes waren een ruime voldoende. Het eten kan misschien wat beter met meer personeel als het wat drukker is. Soms was het vlees wat te lang op de grill waardoor het wat droog was af en toe.
Zonnebedjes moet je op tijd bij zijn want mensen leggen wel hun handdoek direct neer zodra dat mogelijk is. De muziek staat wat aan de harde kan s avonds bij het podium, dit kan wel 25% minder want als je er naast zit kan je wel doof worden van het geluid.
De kamer was wel super netjes en de airco werkte naar behoren. Klein koelkastje en alles wat je nodig hebt netjes en keurig schoon.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Turbo club is een simpel resort met een luxe uitstraling. Het ziet er nieuw en verzorgd uit.

Eten is vers en goed maar niet gevarieerd. Bijv. elke dag dezelfde vis met een andere saus. En maken ze even iets speciaals dan is daar te weinig van dus na 15 min op.

Schoonmaak en nieuwe handdoeken om de dag. Elke avond entertainment. Ook met vogels daar ben ik zelf niet zo van. Dieren horen niet op een podium.

Spar op het resort. Lekker zwembad. Wij hadden een kamer aan het terras. Heel fijn. Rustig gelegen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 27 november 2016

Leuk hotel ,eten was goed voor de sterren die het heeft.
Kamer was perfect,alleen op het terras had je absoluut geen privacy .
Wij waren met vrienden die naast ons zaten,dus op zich geen probleem.
Maar als je vreemden naast je hebt,is het toch niet fijn dat je bijna bij elkaar op het terras zit :(
Spar winkel op het terrein was ook ideaal ,en je kon elke morgen ook eerst je eigen koffie zetten,met behulp van een steel pannetje. water koken.
Wij waren er 15 dagen ,de kamer maken ze schoon op maandag woensdag en vrijdag.
Wij hebben maar een keer schoon beddengoed gekregen dat vond ik zeker een minpunt.
Personeel daar kreeg je moeilijk contact mee,sommige waren ronduit chagrijnig
Coctails waren absoluut niet te drinken,kwamen uit een automaat :(
We hebben wel een heerlijke vakantie gehad :)

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 13 november 2016

We waren wat laat met boeken van onze zomervakantie, dus hadden niet heel veel keus meer. De keuze voor de Turbo Club was dus snel gemaakt. We hebben er een leuke vakantie gehad.

We kwamen rond 21:00 aan. Op dat moment zat de nachtportier op de receptie. De ontvangst was vriendelijk en we kregen nog een bon waarmee we later op de avond nog een hapje konden eten in het restaurant (dat op .

Men was druk bezig met renoveren van de appartementen. In de periode dat wij er waren was de helft ongeveer gedaan. Gelukkig kregen wij een appartement dat eerder dit jaar gerenoveerd was. De kamers zagen er allemaal erg netjes uit!

Ons appartement grensde niet aan een zwembad, dus heerlijk rustig.

Het eten is redelijk. Per dag zijn er variaties en er is genoeg keuze. Ook wordt er voldoende bijgevuld. Eerlijk is wel dat we na 7 dagen het eten en het restaurant ook wel gezien hadden. Er zijn 4 eet momenten: ontbijt, lunch, koffie met cake en avondeten. Buiten die tijden kun je terecht bij de bar van het zwembad voor drinken.

In de omgeving van de Turbo Club is er weinig te beleven. Het enige is Holiday World en de markt (zie andere reviews) en een verlaten winkelcentrum (Faro 2). Gelukkig zijn er wel veel taxi’s en openbaar vervoer vlakbij (voor weinig geld kun je vrijwel overal komen). Wij hebben vrijwel iedere dag een uitstapje gemaakt.

De negatieve punten die hier genoemd worden (bedjes waar al heel vroeg handdoeken op worden gelegd en all-inclusive dat vroeg eindigt op vertrekdag) hebben we ook meegemaakt, maar ons eigenlijk niet aan gestoord omdat we het al wisten uit eerder gelezen reviews.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 20 oktober 2016

Mijn vriendin en ik zijn van 7 tot en met 14 oktober 2016 in de Turbo Club in Maspalomas geweest, en het eerste wat ons opviel is dat hier in de omgeving niets, maar dan ook echt niets te beleven valt, maar hier kunnen ze natuurlijk niets aan doen.
Waar ze wel wat aan kunnen doen dat zijn voor ons de zo belangrijkste elementen voor een goede, korte of lange vakantie.
De bedden zijn hard, heel erg hard.
Kussen zijn ook keihard, veel te dik en meer te omschrijven als een soort nekrol, niet echt om daar op te gaan slapen.
Het betreft hier een all-inclusive formule, maar je mocht volgens de borden, ook niets mee naar het appartement meenemen, maar dat werd natuurlijk wel gedaan omdat je anders verplicht bent om altijd maar aan de bar iets te moeten drinken tussen de vele, zeer aanwezige en luidruchtige Engelse gasten.
Er is in de appartementen niets aanwezig om zelf iets te maken, terwijl er wel een 2 pits fornuis beschikbaar is, zelfs een kopje koffie maken kan niet in de appartementen, dus je moet deze altijd halen in het restaurant of bij de bar.
Je kunt de koffie daar het best vergelijken met potaarde in een filter doen, heet water er op en wat er uit komt noemen ze daar de koffie.

Elke ochtend rond de klok van 08.00 uur lopen de Engelse gasten alle ligbedden af om deze te gaan voorzien van handdoeken om daarmee aan te geven…wij gaan hier liggen, en of het nou 10 uur is of 16 uur…de hele dag zijn de bedden voorzien van de handdoeken.

Er is Wifi aanwezig maar hier moet grof voor betaald worden. € 20,- per apparaat per week en je kunt maar met één apparaat inloggen per code, dus met 2 IPad ’s is dat al € 40,- per week, en dan heb ik de mobiele telefoons niet meegenomen.

De appartementen zijn heel gehorig, je kunt alles horen wat de buren doen.
Wij hadden appartement 243, en dat is een hele slechte keuze van Turbo Club om deze te verhuren.
Er zit namelijk onder het appartement een animatieteam, en overdags zijn daar activiteiten, dus als je in het appartement aanwezig bent hoor je het hard dichtklappen van de deuren alsof er steeds een bom afgaat.

De appartementen hebben een boiler van 20 liter, deze staat standaard op eco, zet deze bij aankomst op de hoogste stand want anders is het warme water na minder dan 5 minuten al op.
Op de hoogste stand kun je met 2 personen douchen, de eerste dient dan wel lauw warm te douchen want anders moet de tweede het met koud water doen.

De all-inclusive is beschikbaar van de dag van aankomst 12.00 uur tot 12.00 uur op de dag van vertrek.
Wij kwamen pas om 20.30 uur aan bij het appartement op 7 oktober, dus je hebt al een paar all-inclusive momenten gemist…en dat kan.
De dag van vertrek werden wij pas om 15.30 uur opgehaald, maar wij mochten geen gebruik meer maken van de lunch, en ik had aangegeven dat wij de aankomst dag laat aanwezig waren.
Zonder ook maar een woord tegen ons te spreken verwees de portier alleen maar met zijn vingertje naar het bord achter hem dat wij tegen betaling van € 12,- per persoon van de lunch gebruik mogen maken.
Ze zij heel onvriendelijk en niet behulpzaam, met uitzondering van de kamermeisjes, deze zijn heel erg vriendelijk.

Wat een afgang dit appartementencomplex, dat geheel gericht is op de Engelse gasten.
Het ontbijt is prima te noemen, maar de lunch en het diner lijken heel veel op elkaar, elke dag.
Smaken verschillen, maar ook hier geldt, heel erg gericht op de Engelse gasten.

Het was niet allemaal slecht, want de dag van vertrek was fantastisch, heerlijk om weer naar huis te gaan.

Kamertip: Zeer onvriendelijk personeel en comfort is niet aanwezig.
Datum van verblijf: oktober 2016