Beoordeeld op 6 april 2018 via mobiele applicatie

Rustig gelegen hotel met gezellige bungalows. Kleinschalig hotel met heel goede service, vriendelijke mensen, gratis goede wifi op heel het terrein, lekker eten. De bungalows zijn per 4 geschakeld en zijn goed. Grote slaapkamer, redelijk grote badkamer met wc en een kleine zithoek en keukentje met ijskast. Airco. Terras met stoelen en ligbedden. Goed schoongemaakt. 's Avonds heel rustig, voorseizoen. Leuk zwembad met ligstoelen. Bar bij het zwembad. Het eten was goed. Niet spectaculair. Hebben een leuke tijd hier gehad en misschien gaan we nog eens terug.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 27 maart 2018

Canary Garden Club is een hele fijn plek! Wij zijn rond de 40 jaar en waren zonder kinderen. Je ziet er vooral oudere paren, stellen met kleine kindjes en sportievelingen die voor het wielrennen komen. Prima mix dus.
Het gehele complex is erg schoon en netjes bijgehouden. Zowel in het restaurant, de huisjes, de prachtige tuin als bij het zwembad.
Huisjes zijn niet groot, maar groot genoeg voor 2 a 3 personen, je leeft toch vooral buiten! Huisjes gaan deze zomer gerenoveerd worden, dus het park gaat een paar maanden dicht werd ons verteld. Wij hadden gekozen voor all inclusive, daar zeker geen spijt van. Wat een keuze!! S'avonds werd er nog vers vlees/vis gebakken, dus niet alles ligt in warmhoudbakken! Personeel is heel vriendelijk. Het park ligt op een rustige plek, wat wij als fijn hebben ervaren. Met een shuttle bus kun je gratis overdag naar het strand en de Yumbo. S'avonds ben je daar voor +/- €5,00. Lopend is het ong. 20 min.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 14 november 2017 via mobiele applicatie

Park is verdeeld in 2 parken, club Maspalomas aan de ene kant en Canary garden club aan de andere kant. Beide hebben een eigen receptie maar verder is alles gemeenschappelijk. 3 jaar geleden zaten we in Canary garden club en deze keer in club maspalomas. Geen verschil kunnen ontdekken. Het park is lekker rustig, geen animatie oid. Er staat een geldautomaat op het park en er is een kleine supermarkt die 24 uur per dag open is. Strandbus is gratis en rijdt een paar keer per dag.
Je kunt eten op het park maar daar hebben we niet voor gekozen. Voldoende ligbedden rondom het zwembad maar er staan ook nog ligbedden bij de bungalows. Ook in November is weer hier prima. Zeker een park waar we nog wel vaker heen zullen gaan.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 november 2017 via mobiele applicatie

Prima bungalowpark met bungalows met privé terras en tuin voor max. 3 personen per bungalow. Heerlijke zwembaden en prima gemoderniseerd restaurant. Gratis WiFi en gratis busvervoer naar Maspalomas of Playa del Ingles. Uitermate vriendelijk personeel. Weinig te beleven in de directe omgeving maar Maspalomas heeft een prachtig winkelcentrum vlak bij het strand.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017

Leuke bungalow'tjes'. Zijn in feite geschikt voor 2 personen maar een 3e kan op de sofa. Nadeel daarna is dat je geen zitplek binnen hebt, maar ook een kast te weinig dus een koffer in de (erg kleine) woonkamer. Met 3 volwassen personen loop je elkaar soms behoorlijk in de weg....;-). Park is mooi en schoon. Zwembaden worden goed bezocht en zelfs als alle stoelen bezet zijn, zijn er max 15 personen in het zwembad. Afhankelijk van het aantal kinderen zit je wel/niet rustig bij het zwembad. De lunch is a la cart, en is ok. Redelijk wat keuze maar op elk bord komt friet en sla en daarna wat je kiest (hamburger, vis, vlees). Het avondeten heb ik na 2 x bezoeken overgeslagen. Het was gewoon niet echt mijn ding....maar een ander kan er prima gegeten hebben. Veel vette dingen, lauw en toch beperkte keuze gezien het buffet niet heel groot is. Erg vriendelijk personeel dat er alles aan doet om het je naar de zin te maken.
De douche was prima, maar ook weer klein. De bedden sliepen heerlijk, wij hadden wel extra kussens gehaald.

Kamertip: 1 gebouw bevat vier bungalows met aan elke zijde van het vierkant een ingang. Aan de achterkant heb je meer privacy dan aan de voorkant.
Datum van verblijf: juli 2017