Beoordeeld op 20 april 2017

Rustig hotel, met ruime verzorgde kamers, super vriendelijk personeel!
Ontbijt heb je het gevoel dat je mama het heeft klaargemaakt.
Avondmaal met bediening aan tafel, gastronomische maaltijden, super lekker eten, nooit zo lekker gegeten op vakantie.
Mogelijks voor personen die gewoon zijn om zich vol te vreten aan een buffet te weinig.
Geweldige wellness!!!

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

Mooie nette kamers met uitzicht op de golfbaan. Prijzen van kamers zijn wat aan de hoge kant. Wel zeer schone kamers maar in de Spa beneden, die eigenlijk niets meer dan een luxe binnenzwembad mag heten, heb ik enkele grote kakkerlakken zien rondlopen van 7 tot 8 cm. Het personeel reageerde een beetje van: 'ok, ik veeg hem wel weg'. Kwaliteit van het eten, zowel ontbijt als diner, is vrij goed.

Verbleef: oktober 2016
Beoordeeld op 19 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi opgezette accommodatie (laagbouw) met ruime kamers, een groot zwembad en gratis spa faciliteiten. Het hotel is relatief kleinschalig, kortom geen rijen ligbedden, hordes gasten en luidruchtige animatie of muziek. Ideaal voor stellen die voor ontspanning komen! Vanuit onze kamer, gesitueerd onder de poolbar, en het chillbed direct voor onze deur hadden wij een prachtig uitzicht over de golfbaan en zonsondergang. De directe omgeving van het hotel is rustig en tegelijkertijd ben je zo in Playa del Ingles, Maspolomas en diverse winkelcentra. Gratis parkeren kan aan de straat of op de primitieve parkeerplaats van het hotel.

Enige aanmerking: prijs-kwaliteit is gemiddeld. Wij hebben weliswaar een fijn verblijf gehad maar voor de forse prijs per nacht exclusief ontbijt mag je dat (of zelfs iets meer) ook verwachten!

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 augustus 2015

Anderhalve week in Vital Suites doorgebracht. Reeds een vaste gast gedurende 15 jaar. Prachtige locatie en uitzicht. Maar..... De leiding van het complex is helaas meer met zichzelf bezig dan met de gasten of het personeel. Zelfs iemand die desgevraagd tegen een gast heeft gezegd; "ik heb jullie niet nodig". Door het ontbreken van de leiding en het niet managen is het personeel van dit potentieel prachtige complex aan zich zelf overgelaten. De lunch die op een mooi plekje kan worden genuttigd, maar van de kaart die in jaren nooit wijzigt is een buitenproportioneel deel niet te krijgen. Wijn kun je bestellen maar komt regelmatig niet aan en wordt vergeten. Het ia allemaal bijzonder jammer van een dergelijk mooi gelegen complex! De potentie gaat volledig verloren.

Verbleef: augustus 2015
Beoordeeld op 22 februari 2014

Het hotel heeft een prachtig uitzicht over de golfbaan met meertje met in de verte de zee, de duinen en de vuurtoren. Het hotel is smaakvol opgezet met veel tropische planten. De service is erg vriendelijk en het ontbijtbuffet is het beste buffet dat ik ooit heb gehad. Het is een eindje van het strand af maar de taxi's zijn erg goedkoop. De kamer is erg groot met een aparte zitkamer en een groot balkon. De airco werkt prima en is geluidloos.

Het enige minpuntje is dat als je een van de kamers achter het zwembad hebt, dat je tegen de achterkant van het zwembad aan zit te kijken waar het washok zit. Ook is er een groot groen doek tegen de muur gespannen. Het leek erop alsof ze met werkzaamheden bezig waren. Door de weeks lopen er ook veel mensen in en uit het washok waardoor je weinig privacy op je balkon hebt.

Kamertip: Zie eerdere tekst. Op de eerste verdieping achter het zwembad zit je half tegen de muur van het zwembad aan te kijken waar het washok zit. Het mooiste zit je op de hoeken, naast het zwembad of onder het zwembad aan de voorkant.
  • Verbleef: februari 2014, reisde met een partner