“topkeuken”

Keukens: Italiaans, Pizzeria, Internationaal, Wijnbar
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

via tripadviser een beetje afgeweken van de normale route en dit restaurant bezocht door de goede resenties
hadden pizza en als nagerecht pannacotta en een fles lambrusco
alles was overheerlijk echt superlekker ,zeer vriendelijke bediening en dit voor een klein prijsje hier komen we zeker terug
beste pizza calzone ever

Datum van bezoek: april 2019

15 februari 2019 beoordeeld

Perfect eten en met Alfredo een zeer attente bediening ! We hadden daar een uitstekende lunch, lekkere dorade met heerlijk flesje Italiaanse rosé. Voor herhaling vatbaar!

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ,goede verhouding prijs/kwaliteit .Kleine kaart maar van goede kwaliteit. Vriendelijke bediening

10 februari 2019 beoordeeld

Het eten is hier van goede kwaliteit. Het wordt met zorg opgediend door leuk personeel. De eigenaar komt zelf kijken of alles naar wens is. Mijn pastagerecht met biefstukreepjes was erg lekker. Ook de tiramisu is super. We komen graag terug. Een fijne plek om te eten.

22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week gaan eten
Lekkere pasta’s
En je moet zeker de tiramisu proberen super
Ook mooie wijn kaart

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Time bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In Time geweest? Deel je ervaringen!