“Perfecfe lunch”

Keukens: Italiaans, Pizzeria, Internationaal, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 februari 2019 beoordeeld

Perfect eten en met Alfredo een zeer attente bediening ! We hadden daar een uitstekende lunch, lekkere dorade met heerlijk flesje Italiaanse rosé. Voor herhaling vatbaar!

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ,goede verhouding prijs/kwaliteit .Kleine kaart maar van goede kwaliteit. Vriendelijke bediening

10 februari 2019 beoordeeld

Het eten is hier van goede kwaliteit. Het wordt met zorg opgediend door leuk personeel. De eigenaar komt zelf kijken of alles naar wens is. Mijn pastagerecht met biefstukreepjes was erg lekker. Ook de tiramisu is super. We komen graag terug. Een fijne plek om te eten.

22 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week gaan eten
Lekkere pasta’s
En je moet zeker de tiramisu proberen super
Ook mooie wijn kaart

Datum van bezoek: januari 2019
28 november 2018 beoordeeld

De eerste indruk was moeten we dit semi open restaurant wel betreden. Nou daar hebben we geen spijt van gehad. Heerlijk ongedwongen zitten en op een professionele wijze te woord gestaan, door uitermate vriendelijk en behulpzaam personeel. Eigen en vers gemaakte pasta's, brood en pizza's. De kwaliteit druipt er vanaf bij alles wat we gegeten hebben. Van vlees tot vis, de verschillende voorgerechten en nagerechten. En dan de wijnkaart voor iemand zoals ik die daar enorm weet van te genieten. De omslag is simpel maar de inhoud is geweldig het advies van Ricardo van een hoog niveau. Kortom een absolute aanrader!

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Time bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In Time geweest? Deel je ervaringen!