““Superiore””

Keukens: Italiaans, Pizzeria, Internationaal, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was wederom top eten van zeer goede kwaliteit, bediening erg attent en gastvrij.
Pana cotta moet je geproefd hebben zo lekker! Helaas geen foto van gemaakt
Ricardo en team hartelijk dank voor de mooie culinaire avonden!

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hier terecht gekomen. Ligt ietwat afgelegen, maar eenmaal binnen voelt het erg knus en gezellig aan. Personeel is zeer vriendelijk, en vertellen wat er buitenom de kaart nog te bestellen valt. Wij hadden carpaccio en capreze vooraf en als hoofd een tagliatelle en pizza. We hadden gelezen dat de pizza erg goed moest zijn, dus die wilde we ook proberen. Voorgerechten waren prima, maar de pizza was erg smakeloos. De bodem was wel lekker, maar er is weinig keus in beleg, en was zeer flauw. Tagliatelle was wel erg lekker! We hadden om een glas huiswijn gevraagd (rood) en deze bleek achteraf 6 euro per glas te zijn, dus let hier op. Ook hadden we geen na gerecht besteld, zaten al redelijk vol maar wel nog koffie. Tot onze grote verrassing kregen we een panna cotta met 2 lepeltjes voor ons neus geserveerd en wij dachten dat we dit van het huis kregen. In Gran Canaria hebben we tot nu toe overal wel iets van het huis gekregen. Nou, niet dus. Waarschijnlijk hadden ze een fout gemaakt en was het voor een andere tafel bedoelt, maar er werd niks gezegd en het stond mooi wel op de rekening. Dit vind ik een slechte zaak! Of vertel het dan, dat er een foutje is gemaakt, maar zet het niet zonder pardon op de rekening. Hierdoor gingen we toch wel met een vreemd gevoel weg. Jammer maar helaas.

27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hier gegeten met mijn vriendin. Bij binnenkomst goed ontvangen en er werd meteen naar onze tafel keuze gevraagd. De bediening was erg attent en kwam vaak vragen of alles naar wens was (niet opdringerig). De chef had ook een 4 tal gerechten samengesteld waar uitgekozen kon worden (elke keer anders , buiten de kaart om). Wij hadden vooraf de zeebaars tartaar , carpaccio en bruschetta deze smaakten allen zeer goed. Als hoofdgerecht kozen wij voor de pasta met vlees en truffel, hier hebben wij zeker een spijt van gekregen en smaakten net als het hoofdgerecht voortreffelijk. Nogmaals mijn complimenten aan de bediening en de keuken. Wij komen hier zeker terug !

26 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Perfect Italiaans gegeten. Zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer binnen.
Hier moet je zeker geweest zijn, dikke aanrader!

23 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier super super lekker gegeten met 6 personen. Pizza's en pastas echt een dikke 10! Hele vriendelijke mensen. Gezellige locatie en prijsvriendelijk.
Hier komen wij zeker graag terug :-)

Reizigers die Time bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria
Playa del Ingles, Maspalomas

In Time geweest? Deel je ervaringen!