“Topzaak met vriendelijke bediening”
Beoordeling van La Proa Casa Reyes

La Proa Casa Reyes
Geclassificeerd als nr. 81 van 770 Restaurants in Maspalomas
Keukens: Mediterraan
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zaak aan de boulevard met erg goede gerechten. Zeer verse vis, heerlijke aardappels... met mojo, beter dan friet, wie had ooit gedacht dat ik dat nog eens serieus zou opschrijven. De bediening is vriendelijk en spreekt aardig wat talen, heel prettige zaak.

Datum van bezoek: februari 2019

27 januari 2019 beoordeeld

na de eerste keer, zijn wij nog 5 keer hier geweest.
vriendelijk
attent
vers en goed van smaak
zuinige prijsstelling.!!!
grote porties
kortom een topper van de hele straat.

Datum van bezoek: januari 2019
20 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat wil je nog meer? Aan de boulevard van Playa de Meloneras, bij het strand, vind je een reeks eethuizen met terras - internationale cuisine, in de zon, met uitzicht op zee. La Proa is de laatste van het rijtje, of wanneer je van de andere kant komt natuurlijk de eerste. Menukaart in alle Westeuropese talen. Leuk om naar de wandelaars te kijken en naar de zonaanbidders op het muurtje dat de boulevard scheidt van het strand. De bediening is een beetje rommelig en de keuken varieert: die salade van het huis was hartstikke goed, de spaghetti bolognese gewoon gewoontjes. Van afrekenen houden ze niet, we hadden pas bij onze derde poging succes. Maar wat wil je? Smakelijk genoeg, met een biertje en een witte wijn van het huis erbij, op zondagmiddag, in de zon, met uitzicht op zee... Doen!

Datum van bezoek: januari 2019
27 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vers en lekker. We zijn er maar liefst 3 maal gaan eten, dat zegt wel genoeg. Tof adresje. Lekkere gerechten en uiterst vriendelijke bediening! Top! Hier moet je geweest zijn.

Datum van bezoek: oktober 2018
23 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier terecht gekomen tijdens onze vakantie in Gran Canaria.

Gezellig terras in eerste instantie vlak aan de zee met super uitzicht. We hebben daarnaast echt genoten van het lekkere en verse eten dat ook nog eens met de glimlach geserveerd werd.

Uiteindelijk zijn we hier 3 keer beland voor de lunch en telkens als zeer positief ervaren.

Verwacht hier geen verfijnd bordjes maar eerlijke, verse en smaakvolle gerechten voor een zeer goede prijs. Aanrader!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die La Proa Casa Reyes bekeken, bekeken ook

San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Playa del Ingles, Maspalomas

In La Proa Casa Reyes geweest? Deel je ervaringen!