Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.290)
Beoordelingen filteren
1.290 resultaten
Waardering van reizigers
431
468
226
99
66
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
431
468
226
99
66
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 1.290 beoordelingen
Beoordeeld op 28 februari 2019

Ik ben net terug van Gran Canaria, alwaar ik in dit hotel verbleef. Het hotel zelf is zéér matig en prijs-kwaliteit niet al te best. Ik zou er niet meer teruggaan.
Vooral het personeel stoorde ons: zij waren alles behalve vriendelijk. Van het receptiepersoneel kon er geen vriendelijk woord af. De staff aan de receptie was bovendien erg bazig, wat ik op vakantie niet apprecieer (zo werd er bijvoorbeeld geroepen (ja, geroepen (!)): "Valiezen MOETEN in de bagagekamer" - akkoord, daar waren we ook op aan het wachten maar de deur werd door hen niet geopend, terwijl ze dit wel hadden kunnen zien). Oudere mensen werden ook systematisch voorgelaten op jongere mensen... Dit kan niet (laat iedereen zijn beurt afwachten).

Aan de receptie kon de talenkennis (het Engels van het personeel was zéér slecht, ondanks de vele Britse gasten) en efficiëntie ook veel beter... Vaak lange wachttijden, voor locker werden we na lang aanschuiven gezegd "een uur later nog eens terug te komen als het minder druk was", terwijl er geen bezwaar was om andere gasten (weliswaar iets ouder) ondertussen wél verder te helpen.

Toegegeven, de kamer was netjes, proper en ruim (wij zaten in de E-blok, het blok waar ook de receptie en het restaurant gevestigd is), maar geen airconditioning (enkel een fan die niet veel verschil maakte- in de zomer moet dit verschrikkelijk zijn want het was nu al vrij warm op de kamer).
Bovendien hebben wij veel last gehad van lawaai 's nachts op de gang (mede door de dunne muren en roepende kinderen).
Eten was gemiddeld, maar de eetzaal was zeer rumoerig.
De ligging van het hotel is bovendien allesbehalve ideaal: bovenop een berg (de bushalte voor het openbaar vervoer is onderaan de berg) met zo goed als geen winkeltjes (behalve de Spar dan) of bezienswaardigheden in de buurt.

Wat ik tenslotte ook miste, was een bar die niet de poolbar was voor 's avonds. Het is niet aangenaam een aperitiefje zoals een cava of een cocktail uit een kartonnen beker te moeten drinken. Cocktails die all-in zijn komen bovendien uit een machine... Poolbar was niet proper (je kleefde er bijna aan de vloer).

Ik zou het hotel niet meer dan 2* geven, en ben niet van plan hier nog opnieuw te komen - jammer (vooral dan van het geld dat ik ervoor neertelde). Ik heb al betere hotels gehad voor die prijs en ben ervan overtuigd dat er betere hotels op GC zijn voor die prijs.

Kamertip: In gebouw E veel lawaai, dunne muren, geen airco.
Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank 509ankem
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes van Mirador Maspalomas by Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas for your holidays in Gran Canaria and for sharing your feedback. We are sorry to read that you experience was not as great as you expected and that we could not meet your personal expectations as for us it is extremely important to satisfy our clients in all respects. Since guest satisfaction is a priority for us, we have recently established a Guest Experience team who is especially organized for attending our guest´s needs and try to satisfy them as soon as possible. As you completed an internal questionnaire during your stay and communicated your dissatisfaction we are even more sorry that we did not receive the chance to talk to you in person while you were staying in the hotel. We tried to get in touch with you several times. The Guest Experience team visited your room but decided not to disturb you due the “we are sleeping” sign was hanged out of the door for various days. The Guest Experience team also left a note under the door because we would have been really interested to have a talk with you during your stay, since, as said before, the complete satisfaction of our guests is a main priority and at heart of our company. Nevertheless, we always appreciate reading both positive and negative feedback of our clients as we always look forward further improvements and we would like to thank you for the time dedicated to share your personal opinion which will be possibly forwarded and analyzed by our direction.

Thank you for your time,

Shirin Reza
Guest Experience

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 26 februari 2019

Wij hebben een prima week gehad.het hotel was top, de animatie wat minder maar goed voor de gezinnen met kinderen.vanuit hotel kon je met de gratis shuttlebus en anders met de taxi,hier ben je in maspalomas 5€ kwijt dus prima te doen.de temperatuur was ook erg lekker,voor als je aan het zwembad wilde liggen .wij trokken er meestal overdag opuit, want er genoeg te zien op het eiland.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Global25743887886
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes van Mirador Maspalomas by Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 maart 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

First of all we want to thank you for your time to write this valuable review and especially for choosing the Mirador Maspalomas for your holiday in the south of Gran Canaria. We really appreciate reading that your experience was great and that you enjoyed our services, especially our free shuttle service to the beach of Maspalomas, four times in the morning and four times in the afternoon. On the other hand, we are less pleased to read that our adults enterteinment did not meet your personal expectations. We will surely foward your personal observations to the Direction and possibly considerate it for further improvements. Anyhow, we are glad that your enjoyed your stay with us and that you discovered the beautiful landscapes of the surrounding area.

We hope to welcome you back soon.

Kind Regards,

Shirin Reza
Guest Experience

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 februari 2019

Dit 3 sterren hotel ziet er fris en schoon uit. Het hotel ligt op hoogte zodat je wel vervoer nodig hebt. Taxi standplaats t.o het hotel. 4x per dag gaat er een bus van het hotel naar het strand. Bedden zijn goed alleen worden er nog wel dekens gebruikt er is geen airco maar wel een fan.
Douche is goed je moet alleen in het bad douchen.
De eetzaal ziet er kil en ongezellig uit het is er erg rumoerig ik heb geen oordeel over de lunch en diner want dat hebben we niet gebruikt.
Drankjes bij de poolbar zijn aan de waterige kant je kan er ook snacks verkrijgen evenals ijs en gebak.

Datum van verblijf: februari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Aad S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunashotels, Director de Relaciones Públicas van Mirador Maspalomas by Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 februari 2019
Google-vertaling

Dear Client,

Thank you for choosing Mirador Maspalomas by Dunas for your stay in Gran Canaria and for dedicating some time to share your feedback. We are glad to read that you appreciated the tidiness of our hotel and the comfort of our beds. On the other hand, we are sorry to hear your personal consideration about our restaurant and that you did not try our gastronomic offer. Daily, we are working on finding new solutions to increase the quality of all our services even more and guest’s reviews are a very important tool for us to evaluate possible clients needs to improve in the near future.

Kind Regards,

Francesca Romei
Guest Experience

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 januari 2019

Een aangename plek om te genieten van het heerlijke klimaat van Gran Canaria. Uitstekend hotel , zeker voor de aangeboden prijs. Mooi gelegen en een prima uitval basis voor heerlijke wandelingen.Hotel shuttle naar het strand gaat frequent.Verzorging is uitstekend. Kamers goed en schoon.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Dick K
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes van Mirador Maspalomas by Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 maart 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your opinion with the other visitors and for staying with us at the Mirador Maspalomas by Dunas. We are very pleased to hear that you spent a great holiday in our hotel and that you recommend us to other travelers.Thank you also for mentioning our free shuttle bus to the Maspalomas beach, four times in the morning and four times in the afternoon for the return. Great also that you found our team very helpfull and that you loved our rooms and our cleaning service. We hope to see you again in the near future.

Kind Regards,

Shirin Reza
Guest Experience

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 15 januari 2019 via mobiele applicatie

Wat een leuke vakantie hebben wij gehad! Wij zijn daar een weekje geweest. Onze dochter heeft het nog over de “juffen” (Dana en Fanny) en over Duni (dolfijn). Het animatieteam was erg lief en enthousiast met de kinderen. Erg leuk dus voor de kleintjes. Leuk kinderzwembad ook met twee glijbanen waar de kleintjes zichzelf kunnen vermaken!
Qua eten was het goed. Niet uitstekend, maar je krijgt waar voor je geld. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met familie
Bedank PrisCillaReeva
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Dunashotels, Director de Relaciones con Clientes van Mirador Maspalomas by Dunas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 maart 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

We are very delighted to read that you had a very nice holiday week here at the Mirador Maspalomas by Dunas. We are very glad to read that you and your family found our animation team very enthusiastic and eneterteining and our staff very helpfull . Thank you for mentioning in particular Dana and Fanny, to who we will surely foward your compliments. We are less pleased that you did not find our gastronomic offer as excellent as the other services we offer. We hope to see you again in the near future.

Kind Regards,

Shirin Reza
Guest Experience

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken