Beoordeeld op 19 september 2018

Locatie: Bovenin Maspalomas dus Playa del Ingles is ongeveer 25 minuten lopen en Meloneras 45 minuten. Taxi's kun je bellen en zijn ongeveer 4 euro om naar het strand te komen als je geen zin hebt om te lopen. In de buurt zitten ook genoeg supermarktjes mocht je die nodig hebben. Voor prima restaurants zou ik naar Meloneras gaan, is iets luxer dan Playa del Ingles. Wij gebruiken de bungalow dan ook gewoon als opslagplaats en om te slapen dus hebben verder ook geen faciliteiten nodig in de bungalow.
Bungalow: Mooie kleuren, netjes, schoon, af en toe een kakkerlakje die je dood moet trappen maar die lopen in heel Gran Canaria rond, prijs/kwaliteit prima.
Service: schoonmaakster doen goed hun werk, standaard verwisselen handdoeken en maken appartement op orde. De receptie is heel behulpzaam en ontbijt is prima zeker de moeite waard (wij hadden logies ontbijt).
Excursies: De prijzen van de excursies en auto huren in Vistaflor zijn prima, goedkoper hoef je niet perse ergens anders te zoeken.

Datum van verblijf: september 2018
Vistaflor B, Director General van Vista Flor Bungalow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2018

Beste gast,

Ten eerste willen we u bedanken voor de mooie recensie die u gedeeld na uw recente bezoek aan onze bungalows vistaflor Hotel en we zijn blij om te lezen dat we in staat waren om uw vakantie verwachtingen wedstrijd.

We zijn erg blij om te lezen dat onze bbreakfeast buffet aanbod voldaan aan uw verwachtingen in termen van variatie, zal uw woorden doorsturen naar onze chef-kok.

We zijn blij te zien dat je echtgenoten van de schoonheid van onze installaties en zwembad. Het is onze bedoeling om aangename en schone accommodaties te bieden, zodat onze gasten nog steeds kunnen genieten van hun vakantie herinneringen als ze weer thuis zijn.
Dank u ook voor het delen van uw mening over onze geweldige locatie in de buurt zijn alle wonderen van Gran Canaria, en ook op de hoogte voor toekomstige bezoeken, dat we een gratis shuttleservice naar tha Beach en terug te keren twee keer per dag te bieden.

Nogmaals wij danken u voor deze zeer vriendelijke herziening van ons hotel en we kijken ernaar uit om u weer te dienen in de toekomst.

Hartelijke groeten

Beoordeeld op 24 juni 2018

Leuke vakantie gehad, prima huisjes/bungalows. Zelfs de bedden waren echt goed, personeel is prima, goed vriendelijk. Lekker kleinschalig, prima verbinding met taxi's, OV. Ontbijt was goed, de koffie was niet lekker, dit maakte wij zelf in het huisje. Heel goed toezicht aan het zwembad, uitstekend!!

Datum van verblijf: juni 2018
Vistaflor B, Director General van Vista Flor Bungalow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Beste gast,

Dank u voor het posten en delen van uw ervaring in onze Hotel Bungalows vistaflor.

Dank u ook voor het benadrukken van de friendlines van onze medewerkers, het is onze doelstelling om je viel als thuis, en voor ons is het zeer motiverend om te weten hebben bereikt uw tevredenheid.

Ook zijn we erg blij om te lezen dat je genoten hebt van onze breakfeast en onze mooie en vlekkeloos schoon zwembad.
We hebben goede nota genomen over het verbeteren van onze koffie op breakfeast.

Dank u voor uw voorkeur en mooie review, en we blijven kijken ernaar uit om u een ander warm welkom in een nabije toekomst.

Hartelijke groeten

Beoordeeld op 23 april 2018 via mobiele applicatie

Prijs/kwaliteit zeker correct. Accommodatie wel iets verouderd maar dat stoort zeker niet. Alles was zeer netjes, personeel zeer vriendelijk! Prachtig zwembad en voldoende variatie in eten.
Special thanks 2 Nourdin en de andere personeelsleden. Zij werken echt hard om alles rond te krijgen!
Voor de rest mooie omgeving, je moest wel een stukje wandelen (20-30min). Taxi was ook een optie, zeer goedkoop (4 euro/rit).Auto en fietsverhuur in en naast hotel!
Persoonlijk vonden wij het wel minder dat de slaapbank voor kinderen beneden (woonkamer) was en de slaapkamer boven.
Wij komen hier nog wel een keer!

Datum van verblijf: april 2018
Vistaflor B, Director General van Vista Flor Bungalow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2018

Geachte Kristoff,

Dank u voor het feit dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring te delen in onze bungalows vistaflor. Het is altijd een enorme voldoening om te weten dat we erin geslaagd zijn om een succesvolle vakantie te bereiken voor onze gasten.

We zijn ook erg blij om uw tevredenheid te lezen met onze locatie, dat u enyoyed onze mooie zwembad, en highligthing onze inspanningen om altijd alles schoon en netjes, en niet minder belangrijk is de vriendelijkheid van al onze medewerkers. Rust verzekeren dat uw vriendelijke woorden zullen worden gedeeld met het hele team.

Nogmaals, een boig dank u voor het feit dat onze bungalows vistaflor voor uw vakantie, en we zijn al naar uit om u nog een warm welkom.

Met goede groet,   

Beoordeeld op 23 maart 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend personeel Heel erg schoon Nourdin Brahimi is n uitermate vriendelijke behulpzame chef !!! Zeker de moeite waard om terug te komen Het was voor ons de 10 e keer Winkelcentra op korte afstand

Datum van verblijf: maart 2018
Vistaflor B, Director General van Vista Flor Bungalow, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 maart 2018

Beste Susan B,

Hartelijk dank voor uw review gepubliceerd op TripAdvisor.

We zijn blij om te horen dat u een prachtige terugreis naar onze bungalows vistaflor had en wil u bedanken voor de vermelding dat onze service is van een zeer hoge standaard. Wij zijn trots op het werken met individuen die ons engagement belichamen om een uitzonderlijke service te bieden. Ik ben blij om uw complimenten met onze collega's te delen en hen te feliciteren met een werk goed gedaan.

Nogmaals willen wij u bedanken voor uw vriendelijke beoordeling en hopen dat u het voorrecht van verwelkomen u terug in de nabije toekomst.

Met mijn allerbeste groeten,

Beoordeeld op 16 januari 2015

We hadden twee grote 2-slaapkamer bungalows geboekt volgens het (goedkopere) niet-annuleerbare tarief. Een paar dagen voor aankomst moesten we echter een van de twee bungalows toch annuleren omdat ik plots naar het ziekenhuis moest en niet meer mocht afreizen samen met mijn vrouw en kinderen. Volgens de tariefsvoorwaarden stond het hotel volledig in zijn recht geen restitutie te verlenen, maar was het hotel zo netjes dit toch te verlenen uit de goedheid van hun hart. Onze reisgenoten die in de andere bungalow verbleven benadrukten tevens de erg goede en aardige service van het hotel personeel. Een dikke duim omhoog!

Datum van verblijf: december 2014