3 augustus 2018 beoordeeld

We zijn net terug van een fantastische week vakantie in Hotel H10 Playa Meloneras Palace! De ruime, propere kamers waren ideaal voor ons drietjes. De tuinen en zwembadlandschappen zijn prachtig. Het eten is uitstekend. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wat wil een mens nog meer?

Het hotel is mooi en rustig gelegen aan de baai van Meloneras en op een kleine wandelafstand van de winkels en restaurants. Ideaal voor een gezinsvakantie!

Kamertip: Alle kamers hebben zicht op zee
  • Verbleef: juli 2018, reisde met familie
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2018

Dear WittersJ,

Thank you for taking the time to share your feedback with us following your most recent stay.

We are very happy to hear that you thoroughly enjoyed your experience with us and found the food, ambience and service good.
We greatly appreciate your feedback and recommendation.

Thank you once again and we look forward to welcoming you back again soon.

Kind Regards,

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldige vakantie waar we onze batterijen volledig hebben kunnen opladen, genietend van alles wat ons werd voorgeschoteld. Zalig! Dat gaat van de verschillende zwembaden, tot de culinaire pareltjes die ons werden voorgeschoteld in het Gaudí restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 augustus 2018

Beste Houba1976,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij zijn heel trots te mogen lezen dat jullie ons een perfecte score geven van 10/10!

Op alle vlakken (personeel, kamers en restaurant) doen wij steeds ons uiterst best om ieder gast zo goed mogelijk te soigneren gedurend hun verblijf.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel.

Un cordial saludo,

28 juli 2018 beoordeeld

Vorig jaar in dit hotel geweest en ons super goed bevallen zodat we ook dit jaar geweest zijn en alweer alles super. Het eten is subliem lekker, de ligging op wandelafstand van de winkels (1,7 km) de kamers zijn ruim en zeer proper, zeer vriendelijk personeel. Kortom echt niks op aan te merken. K zou zo willen terug keren.

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2018

Dear Beeckamn V,

Thank you for your review on Tripadvisor and for the wonderful words used to describe your experience at H10 Playa Meloneras Palace Hotel.

We are extremely happy to hear that you had such a wonderful and enjoyable time with us and we are glad that you found everything to your satisfaction.

Once again thank you for your kind comments and we look forward to welcome you back for a 3rd time.

Warmest regards,

18 juli 2018 beoordeeld

Alles was perfect verzorgd, tot in de puntjes. Zeer goed eten, zeer schoon, fijne bedden heel vriendelijk personeel, mooie zwembaden en mooie gym. Rustig gelegen, de gezellige boulevard van Maspalomas is zo aan te lopen. Wij komen terug!!

• Verbleef: juli 2018, reisde met familie
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2018

Dear johannes19642018,

Many thanks for taking your time to write your five-stars review. We are so happy to know that your experience was perfect thanks to our gastronomy, the pools, comfortable beds... We will share your words with the entire team.

Thank you once again for your kind review; We look forward to welcoming you again in your next visit.

Kindest regards from all our team,

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net terug van een weekje all inclusive bij H10 Meloneras Palace en we hebben enorm genoten van het hotel, de faciliteiten, de variatie van de maaltijden, de Spa en het vriendelijke personeel. Het begon al bij het inchecken waar voor ons direct een andere kamer werd geregeld omdat ik wat moeilijk loop agv een enkelblessure. De kamer was ruim en schoon en voorzien van alle gemakken.
De zwembaden zijn mooi en ruim en mooiste van alles is dat ‘handdoekje leggen’ niet op prijs wordt gesteld en je hiervoor zelfs een waarschuwing krijgt.
Ook de maaltijden zijn zeer divers en voor elk wat wils met ruime keus en voldoende aangevuld. Personeel is overal erg vriendelijk. En daar waar bij een all-in nog wel eens wordt bezuinigd op de drank, worden hier de echte merken geschonken en wordt er zeker niet zuinig mee gedaan. En nagenoeg alles valt ook onder de all-in.
Met kinderen tussen de 12-18 jaar zou ik hier niet gauw naar toe gaan. Daarvoor is in het hotel en in Meloneras zelf gewoon te weinig te doen. Maar voor genieten van je rust en luxe is dit hotel een absolute aanrader.

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner

Dear Peter S,

We would like to thank you for taking your time to share such a beautiful experience at the H10 Playa Meloneras Palace with us and other internet users.
We appreciate your rewarding words! Indeed it's a pleasure for us to read that you had a wonderful time with us and that you enjoyed the spacious rooms, the pools, the service... Our main priority is to provide an outstanding service for our guests to make the most of their stay with us, that is why we have also taken notice of your criticisms. We have some activities for teenagers but it´s true that these increase in Summer.

We would be very happy to welcome for back for a second visit next year!

Best wishes,