Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een geweldige vakantie waar we onze batterijen volledig hebben kunnen opladen, genietend van alles wat ons werd voorgeschoteld. Zalig! Dat gaat van de verschillende zwembaden, tot de culinaire pareltjes die ons werden voorgeschoteld in het Gaudí restaurant. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: juli 2018
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Beste Houba1976,

Hartelijk dank voor uw review.

Wij zijn heel trots te mogen lezen dat jullie ons een perfecte score geven van 10/10!

Op alle vlakken (personeel, kamers en restaurant) doen wij steeds ons uiterst best om ieder gast zo goed mogelijk te soigneren gedurend hun verblijf.

Nogmaals bedankt en hopelijk tot snel.

Un cordial saludo,

Beoordeeld op 28 juli 2018

Vorig jaar in dit hotel geweest en ons super goed bevallen zodat we ook dit jaar geweest zijn en alweer alles super. Het eten is subliem lekker, de ligging op wandelafstand van de winkels (1,7 km) de kamers zijn ruim en zeer proper, zeer vriendelijk personeel. Kortom echt niks op aan te merken. K zou zo willen terug keren.

Datum van verblijf: juli 2018
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2018

Dear Beeckamn V,

Thank you for your review on Tripadvisor and for the wonderful words used to describe your experience at H10 Playa Meloneras Palace Hotel.

We are extremely happy to hear that you had such a wonderful and enjoyable time with us and we are glad that you found everything to your satisfaction.

Once again thank you for your kind comments and we look forward to welcome you back for a 3rd time.

Warmest regards,

Beoordeeld op 18 juli 2018

Alles was perfect verzorgd, tot in de puntjes. Zeer goed eten, zeer schoon, fijne bedden heel vriendelijk personeel, mooie zwembaden en mooie gym. Rustig gelegen, de gezellige boulevard van Maspalomas is zo aan te lopen. Wij komen terug!!

Datum van verblijf: juli 2018
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 juli 2018

Dear johannes19642018,

Many thanks for taking your time to write your five-stars review. We are so happy to know that your experience was perfect thanks to our gastronomy, the pools, comfortable beds... We will share your words with the entire team.

Thank you once again for your kind review; We look forward to welcoming you again in your next visit.

Kindest regards from all our team,

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Net terug van een weekje all inclusive bij H10 Meloneras Palace en we hebben enorm genoten van het hotel, de faciliteiten, de variatie van de maaltijden, de Spa en het vriendelijke personeel. Het begon al bij het inchecken waar voor ons direct een andere kamer werd geregeld omdat ik wat moeilijk loop agv een enkelblessure. De kamer was ruim en schoon en voorzien van alle gemakken.
De zwembaden zijn mooi en ruim en mooiste van alles is dat ‘handdoekje leggen’ niet op prijs wordt gesteld en je hiervoor zelfs een waarschuwing krijgt.
Ook de maaltijden zijn zeer divers en voor elk wat wils met ruime keus en voldoende aangevuld. Personeel is overal erg vriendelijk. En daar waar bij een all-in nog wel eens wordt bezuinigd op de drank, worden hier de echte merken geschonken en wordt er zeker niet zuinig mee gedaan. En nagenoeg alles valt ook onder de all-in.
Met kinderen tussen de 12-18 jaar zou ik hier niet gauw naar toe gaan. Daarvoor is in het hotel en in Meloneras zelf gewoon te weinig te doen. Maar voor genieten van je rust en luxe is dit hotel een absolute aanrader.

Dear Peter S,

We would like to thank you for taking your time to share such a beautiful experience at the H10 Playa Meloneras Palace with us and other internet users.
We appreciate your rewarding words! Indeed it's a pleasure for us to read that you had a wonderful time with us and that you enjoyed the spacious rooms, the pools, the service... Our main priority is to provide an outstanding service for our guests to make the most of their stay with us, that is why we have also taken notice of your criticisms. We have some activities for teenagers but it´s true that these increase in Summer.

We would be very happy to welcome for back for a second visit next year!

Best wishes,

Beoordeeld op 12 juli 2018 via mobiele applicatie

We zijn net terug van een zalige vakantie in h10.
Bij aankomst werden we onthaald door een zeer vriendelijke receptionist die een aardig woordje Nederlands sprak en kregen een Cava of versgeperst sinaasappelsap.onze kamers vielen ook zeer goed mee. In de kamers stond er een attentie te wachten. De kamer werd dagelijks zeer net verzorgd en s' avonds was er een kleine attentie in de vorm van pralines .dit werd door ons zeer geapprecieerd.het viel ons op dat alle personeel zeer vriendelijk is. Het eten was zeer goed en verzorgd. We hadden half pension en vonden de buffetten 's morgens en 'savonds zeer lekker. Ook de lunch aan het zwembad waar we burger,salade en pizza hebben gegeten waren uitstekend.
De enige minpuntjes vonden we de tuin en onze gang. Alhoewel zeer verzorgd zijn er in de tuin voor ons - wij liggen graag in de schaduw van een boom - te weinig grote bomen .de gang aan onze kamer had vasttapijt en deze was vol vlekken. Andere gangen waren betegeld en dit oogt veel verzorgder.het hotel is algemeen wel zeer verzorgd.
Kortom dit hotel is zeker een aanrader en we vonden de prijs-kwaliteit verhouding uitstekend.

Datum van verblijf: juli 2018
ManagerMeloneras, Equipo Directivo H10 PMP van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Beste kristelBelgium,

Graag willen we u bedanken voor de tijd die u heeft genomen om deze review te schrijven. We zijn blij dat u zo heeft genoten van uw verblijf bij ons in H10 Playa Meloneras Palace. Zowel van de service die wordt aangeboden in de verschillende delen van het hotel alsook het culinaire aspect.
Graag geven we uw suggesties verder aan de verantwoordelijke personen, zodat deze kunnen aangepakt worden.
We hopen in ieder geval om u opnieuw te mogen verwelkomen als onze gast
Yves Houben
Management Team H10 Playa Meloneras Palace