Melia Tamarindos(San Agustin)
  • Zwembad
IFA Buenaventura Hotel(Playa del Ingles)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
  • Zwembad
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 207 per nacht.

Seaside Palm Beach(Maspalomas)
Orbitz.com
13 februari 2018 beoordeeld

Na een zeer geslaagd verblijf in februari 2017 (zie mijn vorige commentaar) nu ons tweede bezoek, en .... alles terug perfect.
Super vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten (zelfs beter dan verleden jaar), zowel het buffet als het Gaudi restaurant, prima kamer met mooi terras en zeezicht, mooie grote en verwarmde zwembaden met een overvloed aan ligbedden (geen handdoekje leggen !!!!).
We hebben dit jaar; gezien het minder mooie weer, ook gebruik gemaakt van het indoor spacenter; ook dit is zeer aan te raden.
Kortom, werkelijk een super hotel waar men zich thuis voelt.
Doe zo verder H10; we komen volgend jaar zeker terug.

Kamertip: bovenste verdieping biedt beste uitzicht
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ManagerMeloneras, Equipo Directivo van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2018

Dear fredje717,

Thank you very much for choosing H10 Playa Meloneras Palace and for sharing your review on Tripadvisor.

We are more than pleased to know that the food, pools, and the service of our team contribute to enjoy a relaxing stay. We thank you and it is a pride for the whole staff that your week has ended in a wonderful experience and you summarized us as "Wederom fantastisch".

It would be a pleasure for us to welcome you back for a 3 time!.

Best regards,

Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace *****

10 februari 2018 beoordeeld

Fijne plaats om te ontstressen. Iedereen is hier even vriendelijk. Mooie zwembaden met heel veel ligstoelen. De kamers zijn comfortabel en de meeste hebben een mooi uitzicht op de zee. Goed bedden en een goede badkamer.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner

Dear Dirk v,

Thank you for your review of H10 Playa Meloneras Palace*****. We are delighted to learn how much you have thoroughly enjoyed your stay with us. We always try to offer the best options and services possible so you can feel this hotel your second home.

Thank you once again for your wonderful words and we hope to welcome you next year again.

Kindest regards from all our team,

Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace*****

6 februari 2018 beoordeeld

Sinds 2012 vieren wij ieder jaar in de wintermaand januari een week vakantie in H10 Hotel Playa Meloneras Palace. We voelen ons thuis op het moment dat we er binnenstappen. Het vriendelijke personeel staat ieder jaar weer in de hoogste versnelling om het ons naar de zin te maken. Het ontbreekt ons werkelijk aan niets. De inrichting van de comfortabele (schone)kamers en badkamers is goed verzorgd. In het restaurant is er voor elk wat wils, het aanbod is uitgebreid en gevarieerd. De bouwstijl van het hotel is verbazingwekkend mooi en de ligging ervan is perfect. Ruime terrassen, heerlijke ligbedden en verschillende zwembaden met uitzicht op zee. Het strand is op loopafstand. Aan het einde van een lange boulevard, twee kilometer verwijderd van het hotel, liggen de prachtige Dunas de Maspalomas. Wij komen er graag terug.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
ManagerMeloneras, Management Team H10 Playa Meloneras Palace van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 februari 2018

Beste 88KarinJanet88,
Eerst en vooral willen we u bedanken voor het delen van deze review en ook bedanken we u graag voor uw jarenlange trouw aan ons hotel H10 Playa Meloneras Palace.
Voor ons het belangrijk dat onze gasten een beetje thuiskomen bij ons en de werken er elke dag opnieuw hard voor dat u kan genieten van een mooie vakantie op een mooie locatie met uitgebreide installaties, lekker eten en een excellente bediening.
We kijken er dus al naar uit om u opnieuw te mogen ontvangen als onze gasten.
Yves Houben
Management Team H10 Playa Meloneras Palace

31 januari 2018 beoordeeld

Service en vriendelijkheid, kwaliteitsvol en professioneel, zeer aangenaam verblijf. Ligging en locatie aan het einde van de mooie promenade van Meloneras ! Hierdoor zijn we voor de 2x terug gekomen !!

Kamertip: Kamers aan vernieuwing toe, bvb inloop douche.
Verbleef: januari 2018, reisde met familie
ManagerMeloneras, other van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 februari 2018

Beste Jan,
eerst willen we u graag bedanken voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en dan vooral van de door ons aangeboden service en van de uitzonderlijke ligging van het hotel.
We hopen dan ook dat we u voor een derde keer mogen verwelkomen als onze gasten.
Yves Houben
Management Team H10 Playa Meloneras Palace

20 januari 2018 beoordeeld

Zeer ruime en verzorgde kamers, zeer goed en gevarieerd eten en uitermate gedienstig en vriendelijk personeel. Het hotel heeft ook een privilege service voor top verwennerij ! De maaltijden zijn in bufet vorm of a la carte in het gaudi restaurant en van zeer goede kwaliteit.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
ManagerMeloneras, other van H10 Playa Meloneras Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 januari 2018

Dear ericB2911PJ

We just try to offer you the best service and meet your expectations.

Thank you for staying and we look forward to welcoming you back to our hotel!

Kindest regards from all our team,

Equipo Directivo H10 Playa Meloneras Palace*****