Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

We hebben een supergave vakantie gehad hier
Hele vriendelijke ontvangst en een heel mooi en gezellig complex
De bungalow was erg netjes en schoon en er was een theedoek en afwasmiddel en schuursponsje en sopdoek
Ze kwamen dezelfde dag al om schoon te maken en voor schone handdoeken
Het personeel was heel vriendelijk
Ook fijn dat het goed beveiligd was
Buiten stond er constant bewaking en je kon er niet in zonder pasje
Jammer dat het zwembad koud was
De eerste avond hebben we a la carte gegeten en dat was redelijk
Ook niet te duur en de dag erna buffet
Dit was zo slecht
15 euro voor slechte kwaliteit eten
De prijs staat ook nergens aangegeven
Erg weinig keus
Er gaat een bus naar het strand en playa d Ingles
Erg makkelijk maar hij gaat niet zo vaak
Er zijn wel busstations in de buurt maar je moet wel goed kijken waar je op moet stappen en of hij rijdt
Ik zou er zeker nog eens naartoe gaan

Datum van verblijf: mei 2019
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Bungalows Cordial Green Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2019

Dear Mariane,

"We hebben een supergave vakantie gehad hier
Hele vriendelijke ontvangst en een heel mooi en gezellig complex"

First of all, we thank you for your time in writing these words, we thank you, too, for having chosen us as the destination of your desired holidays in Gran Canaria.

In cordial hotels & resorts we take very seriously the comments of our dear guests, our intention is to grow, day by day, in quality and sevices.

We hope to welcome you again at Cordial Green Golf in the near future.

Best regards
Fernando R. Rubio
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 12 april 2019

Ideale prijs-kwaliteit verhouding
Wijzelf waren een beetje uitgekeken op de all-inn formule.
Dit complex ligt op wandelafstand van MASPALOMAS waar er genoeg entertainment en restaurants zijn.
Het ontbijt is enorm gevarierd en enorm verzorgd.

We nemen steeds hetzelfde huisje en zien wel dat er wat ouderdomstekenen zijn,maar is ten allen tijde goed onderhouden door de poetsvrouw.
Het zwembad is ook 1 van de properste zwembaden waar ik al geweest ben.
Elke dag met volle overgave gereinigd door proffesioneel team.
De water temperatuur van het zwembad aan de west kant van het complex is wat aan de frisse kant,maar het Oostelijke deel is verwarmd.

En wat een rust,ter vergelijking met de resorts in MASPALOMAS.

Dit is een ideale uitvalsbasis voor mensen die rust willen,zelf willen bepalen wanneer ze wat en waar willen gaan eten.
Ter Info:
Op de website staat het plan van het complex gedraaid.
De GOLF bevindt zich ten Zuiden van het complex.
Kan belangrijk zijn voor mensen die wel of geen zon willen hebben gedurende een bepaalde periode in de dag.

Datum van verblijf: april 2019
beCordial, Director de Relaciones con Clientes van Bungalows Cordial Green Golf, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2019

Dear guest,

"We hebben dit bungalow complex voor de 2de maal bezocht en het is nog steeds een toppertje.
Ideale prijs-kwaliteit verhouding"

We hope to welcome you again at Cordial Green Golf in the near future.

Best regards
Fernando R. Rubio
Guest Experience Manager

Beoordeeld op 19 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooie bungalows, schoon, netjes onderhouden en vriendelijk personeel. We hadden eerst een huisje achterin op het park, maar de volgende dag konden we naar een ander huisje bij het zwembad. Een mini supermarkt aanwezig. Hier kan je o.a. 's ochtend lekkere verse broodjes halen voor je ontbijt.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 18 oktober 2018 via mobiele applicatie

Mooie huisjes! Je waant je in Cuba met de mooie kleuren Prachtig zwembad De huisjes worden goed schoon gehouden. Het sanitair is wat verouderd maar wel netjes! We zaten in de superieur bungalows met uitzicht op de green golf. Mooi rustig gelegen! Aan het zwembad is het drukker! Helaas dat je toch nog soms wat kakkerlakken tegen komt.....

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 22 september 2018

Dit resort verdiend eerder 4 ****,echt schilderachtig door de gebruikte kleuren overal. Heel goed verzorgt en schoon , mooi groen met de nodige Palmen groot en klein. De huisjes en Paden worden regelmatig schoon gemaakt. Ligbedden in overvloed ,jammer van de handdoekreserveringen (dit is in het regelement van het Hotel Verboden). Het Restaurant is heel goed en afwisselend in buffetvorm , dit is ook te gebruiken zonder halfpension , door betaling van 9 euro voor ontbijt en 15 euro voor diner. Woensdag en Zaterdag is Grill avond. Naar het Strand of Playa des Ingles rijd een gratis bus voor het hotel in veschillende tijden en ook retour. Er zijn 2 grote Zwembaden incl. kinderbadjes. Taxis zijn vrij goed koop bv. van Cordial green Golf naar Meloneras 4euro. Personeel is heel vriendelijk en beleefd. Iedere avond wordt er Show geboden. In het nabije winkelcentrum Faro 2 (10 minuten lopen) is een vrij grote Dinosupermarkt drogisterij 4 restaurants en een bar.

Datum van verblijf: augustus 2018