Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Supervriendelijk en gedienstig personeel dat alles in het werk stelt om het naar je zin te maken. Ook het half pension eten is uitstekend. De bedden zijn dit eveneens. Enkel het sanitair en de meubels op de kamer zijn aan vernieuwing toe.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 mei 2018

Beste Seaside Palm Beach gast,
hartelijk bedankt voor de tijd die u heeft genomen om uw ervaringen met ons en andere vakantiegangers hier op Tripadvisor te delen.
Met trots lezen we dat u een fijne vakantie bij ons had en we u op culinair niveau konden verwennen. Drie avonden per week bieden we onze gasten het bekende Seaside barbecue buffet met delicatessen uit de Spaanse, Italiaanse en Aziatische keuken. Onze koks bereiden de gerechten tijdens de “live cooking” vers voor de ogen van onze gasten voor. Er kan genoten worden van vlees, vis en andere gegrilde lekkernijen op het grote terras. De andere dagen worden onze gasten met een à la carte menu verwend. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.
Seaside Palm Beach***** werd in de jaren '70 gebouwd en in 2002 volledig gerenoveerd. In datzelfde jaar werd het een designhotel met verschillende retro elementen. De inrichting van de kamers en badkamers dragen bij aan het designconcept en de originaliteit van het hotel. Verder onderging het hotel een grote onderhoudsbeurt in 2012.
Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen verwelkomen en hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 28 februari 2018

Een hotel waar je als gast goed in de watten gelegd wordt! De kamers zijn netjes de badkamers klein maar zeer schoon. Bij halfpension een heerlijk ontbijt en 3 x per week BBQ Op zondag zelfs zelf met kreeft. Verder staan de koks de vis en vlees gerechten te plaatse voor je te bereiden. De andere 4 dagen keuzemenu . Ook lekker.
Het personeel is zeer vriendelijk, je voelt je echt welkom. Op onze vertrek dag mochten we nog 2 uur langer onze kamer aanhouden omdat onze vlucht laat in de middag was!
Verder is het hotel vlakbij de bushaltes gelegen en vlakbij een mooi winkelcentrum. Een leuk uitstapje gemaakt naar Mogan ( met de taxi er heengegaan terug gevaren naar Arguineguin en met de bus ) Heerlijke week gehad!

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Gerente van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 maart 2018

Beste Petra,
Hartelijk bedankt voor uw prachtige beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach*****!

We zijn ontzettend opgetogen te vernemen dat u heerlijke vakantie bij ons had en zowel onze locatie als faciliteiten als positief beoordeeld.

Onze koks zijn gepassioneerd over hun werk en houden ervan onze gasten te verwennen met allerlei lekkernijen. Het maakt ons buitengewoon trots te lezen dat het BBQ buffet en onze 4-gangen menu‘s u gesmaakt hebben.
Ik wil u eveneens bedanken voor uw erkenning van alle werknemers. Door een zeer persoonlijke en individuele gastenservice, willen we het verblijf van onze gasten tot een onvergetelijke ervaring maken en het is goed om te weten dat we in onze doelstellingen geslaagd zijn. Verder zijn we blij te vernemen dat u genoten heeft van uw uitstap naar Puerto de Mogan. Dit kleine dorpje in het zuidwesten van het eiland wordt ook wel eens „het kleine Venetië" genoemd, als gevolg van de grachtjes die de vissershaven verbinden met de jachthaven. Zoals u weet kan men hier heerlijk wandelen op de kleine bruggetjes.
Het was een genoegen u als gast bij ons te mogen ontvangen en we hopen u snel weer bij ons te mogen verwelkomen!
Vriendelijke groeten,
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Beoordeeld op 1 november 2017 via mobiele applicatie

Dit een superhotel.

Vriendelijke mensen, heerlijk eten, gezellig en niet te grootschalig.

Het is echt de 5-sterren waard.

De “retro 1970 inrichting” is heel bijzonder. De kamers ruim met goede bedden.

Zeer goed eten en keus genoeg voor iedereen; vis, vlees, pasta, pizza.

Een echte aanrader.

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 november 2017

Beste Erdna,

Hartelijk bedankt voor uw schitterende beoordeling van ons hotel Seaside Palm Beach*****! We zijn ontzettend opgetogen dat u zó tevreden was en optimaal van uw vakantie bij ons genoten heeft.

Fijn te lezen dat u van het eten genoten heeft en uw lof over ons personeel stemt ons trots. We doen er echt alles aanhet buffet en à-la-carte menu op het hoogste niveau te houden zodat onze gasten buiten op het grote terras (of binnen) hiervan kunnen genieten. Ook hartelijk dank namens het personeel. Ze doen elke dag hun uiterste best onze gasten een aangenaam verblijf te bezorgen en het is steeds een stimulans te vernemen dat ze hierin geslaagd zijn.

Het hotel ligt inderdaad direct aan het goudgele zandstrand en duinen van Maspalomas. Fijn te lezen dat u onze jaren 70 inrichting als bijzonder omschrijft. Seaside Palm Beach***** is aangesloten bij de vereniging „Design Hotels“ en de retro stijl vindt men in het hele hotel terug. De kamers werden in 4 verschillende kleurschema’s ingericht en over het hele hotel kunnen design elementen bekeken worden.

Nogmaals bedankt voor uw prachtige beoordeling en we hopen u in een zeer nabije toekomst weer te mogen verwelkomen!

Zonnige groeten vanuit Gran Canaria,
Nicole Schaffers, General Manager Seaside Palm Beach*****

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Vanwege de positieve berichten had ik dit hotel geboekt. Geen seconde spijt gehad. Wat een verwennerij. De kamer was super. De staff is zonder uitzondering heel behulpzaam, vriendelijk en service gericht. Altijd lachende gezichten. Het hotel heeft een aantal zwembaden, gratis sauna en een perfecte gym. Het avond eten is van zeer hoog niveau. Drie keer per week een thema BBQ (maar echt hoog niveau) en de rest a la carte. Je wordt ook echt als een gast in een exclusief restaurant ontvangen, dus niet als in de reguliere buffet hotels... Het ontbijt is het beste wat ik ooit heb gehad. Heel uitgebreid, verse sappen, salades, heerlijk brood etc. Het is een kleinschalig hotel. De Directrice houdt zelf toezicht. Gaat op een hele plezierige manier met de gasten maar ook met de staff om. De ligging is perfect. Naast het strand van Maspalomas. Op onze laatste avond was er een stroomstoring. Hierdoor kon het a la carte eten niet doorgaan maar is er heel goed geimproviseerd. Dit werd dus een BBQ diner maar super uitgebreid. Hulde voor de staff dat dit zo snel is georganiseerd. Dit was onze eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Het volgende bezoek wordt al weer geboekt.

Kamertip: Eigenlijk zijn alle kamers prima. Ook uitzicht op de parkeerplaats.
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, Director General van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 oktober 2017

Beste Seaside Palm Beach gasten,

Met groot plezier hebben we uw prachtige beoordeling gelezen. Wat heerlijk te horen dat u een fantastische vakantie bij ons had en dat zowel de kamer als de ligging, naast het strand van Maspalomas, als alle faciliteiten zo naar wens waren. Met trots accepteren we uw complimenten over de service en de vriendelijkheid van ons personeel. Nogmaals onze excuses voor de stroomstoring en enorm bedankt voor uw begrip. De oorzaak hiervoor lag buiten het hotel, toch heeft het gehele personeel zich ingezet het euvel z.s.m. te verhelpen en we zijn blij te horen dat die hierdoor extra BBQ en onze last-minute improvisatie zo goed is uitgepakt.

We kijken alweer uit naar uw volgende verblijf en wensen u het allerbeste.

Veel zonnige groeten vanaf Gran Canaria,

Nicole Schaffers
General Manager

Beoordeeld op 1 mei 2017

Dit was ons eerste bezoek aan dit hotel. Dit is eerder een kleinschalig hotel, maar met grote allures. Gezellige kleine inkomhall met alle vriendelijkheid spreekt men u aan in het Nederlands wat onmiddellijk een goed gevoel geeft. Vlugge check in en een glaasje Cava om het compleet te maken
Seaside Palm Beach, een luxehotel met een elegant retro jaren '70 design met felle kleuren en contrasten. Hier mag u zich verwachten aan luxe tot in het kleinste detail. Zelfs is een Cappuccino is afgewerkt tot in de kleinste details.
Een uitstekende keuken, alle comfort. Het hotel bevindt zich vlak bij het strand en de duinen van Maspalomas, midden in een weelderige en indrukwekkende tuin met palmbomen. Een verblijf in dit hotel staat voor rust, ontspanning en plezier in een exclusief decor.
U vindt er alles voor een luxueuze vakantie : 3 uitstekende restaurants (2 open afhankelijk van het seizoen), ruime en comfortabele kamers, een exclusief spa- en welness centrum.
Het Seaside Palm Beach heeft een zwembad in lagunestijl, een tweede zwembad (verwarmd zoutwater) - toegankelijk voor kinderen ouder dan 14 jaar. Dit noemt men het relax zwembad, die voorzien is van massagemonden op verschillende hoogtes, onder water, een welness centrum, op 100 meter afstand van het strand van Maspalomas .
Er is ook nog een grote jacuzzi met extra warm water.
Een zeer goed uitgeruste fitness niet in een afgesloten lokaal (de voorkant is open), waardoor fitnessen bij warm weer nog kan.
Het ganse hotel is een bron van gezellige en vriendelijk rust. De sfeer, de vriendelijkheid en behulpzaamheid strekken tot eer.
Ook bij het vertrek wordt nog en glaasje Cava geschonken; Dit hotel is een aanrader voor alle mensen die Gran Canaria als vakantie bestemming kiezen.
Wij gaan zeker terug.

Kamertip: Kamer (centraal gelegen), vb. kamer nr. 438op de 4de verdieping met zicht op het zwembad
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
ManagementTeamPB, General Manager van Seaside Palm Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 mei 2017

Beste Seaside Palm Beach gast,

Eerst en vooral zouden we u graag willen bedanken dat u ons hotel Seaside Palm Beach **** voor uw vakantie op Gran Canaria uitgekozen heeft.

Uw prachtige beoordeling stemt ons meer dan trots. Fijn te vernemen dat u zó tevreden was. Uw lovende woorden over onze gastronomie, service, faciliteiten en ligging betekenen veel voor ons. We hechten enorm veel waarde aan het bieden van de beste gastronomie en een professionele en vriendelijke service. We zijn dan ook blij te lezen dat we in onze doelstellingen geslaagd zijn. Uw complimenten over het personeel zullen we zeker aan hen doorgeven.

We kijken nu al uit naar uw volgend bezoek en bedanken u nogmaals voor uw uiterst positieve Feedback!

Met vriendelijke groet vanaf een zonnig Gran Canaria,

Nicole Schaffers