Hotel Riu Palace Meloneras
Occidental Margaritas(Playa del Ingles)
US$ 148*
Melia Tamarindos(San Agustin)
US$ 142*
US$ 134*
Melia.com
  • Zwembad
AxelBeach Maspalomas(Playa del Ingles)
US$ 81*
  • Zwembad
Seaside Sandy Beach(Playa del Ingles)
US$ 196*
  • Gratis parkeren
H10 Playa Meloneras Palace(Maspalomas)
US$ 188*
US$ 194*
US$ 185*
  • Zwembad
Hotel Dunas Suites and Villas Resort(Maspalomas)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 150*
US$ 257*
US$ 249*
US$ 165*
US$ 149*
TripAdvisor
US$ 548*
22 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal om in de winter terwijl het in België koud en guur is, te relaxen en van de goede service, het lekkere eten en van het mooie weer te genieten. De kamers hebben alle comfort. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooi hotel.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in augustus met zijn vieren naar dit hotel geweest. Twee jongens van 15. Heerlijk hotel, goed ontbijt! Leuke ligging en dicht bij het strand. De moeite waard en we hebben genoten! Wij wilde graag all inclusive op vakantie en dan moet je dit zeker boeken. Maar er zijn van de Lopesan groep vele mooiere hotels en daar zouden wij de volgende keer voor kiezen.

Verbleef: december 2017
7 december 2017 beoordeeld

Mijn echtgenote en ik verbleven hier 14 nachten in een Suite met jacuzzi (suite 0019) in September 2017. Het hotel is prachtig en zeer goed onderhouden. De suite is een echte aanrader, zeer ruim, prachtige badkamer, groot terras, heerlijke jacuzzi op het terras.
Echter enkele negatieve punten: het rotsysteem van handdoekje leggen dat er wordt toegepast waardoor het onmogelijk is om aan een van de zwembaden te liggen (wij hebben persoonlijk gezien dat om 7 uur 's ochtends alle stoelen reeds vol lagen met handdoeken, pas na 9 uur waren de eerste gasten effectief aan het zwembad... Jammer genoeg wordt tegen deze praktijk niet gereageerd door het hotel, jammer.
Tweede negatief punt is dat er absoluut geen afwisseling is in het avondeten, werkelijk elke avond hetzelfde...
En een derde negatief punt is dat de verantwoordelijke voor het restaurant dringend een cursus elementaire beleefdheid zou mogen volgen. Die persoon heeft het klaar gespeeld om geen enkele maal goeiedag te zeggen of onze goeiedag te beantwoorden... bij Duitse klanten echter kon hij dit wel, en dan nog zeer overvloedig stroperig.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
30 november 2017 beoordeeld

Een luxe weekje in de zon in Riu Palace. De service is prima, het eten uitgebreid en zeer divers. Veel vers fruit bij het ontbijt. Bediening voorkomend en goed. Uitstekende kamer met uitzicht op het Adult Only zwembad en de zee. De kamers zijn in laagbouw blokken (begane grond en 1e verdieping) in de tuin van het hotel gelegen. Veel ruimte en een rustige plek. 's Avonds muziek en dansgelegenheid. Wij hebben genoten.

Kamertip: Wij hadden een kamer met uitzicht op zee. Het was een stukje van het hoofdgebouw af, maar dat vonden wij juist fijn.
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner
8 november 2017 beoordeeld

Mooi gelegen hotel waar ontvangst en vriendelijkheid top is en in alle talen zelfs vlaams.
Overal rustig en zeer proper en de kamers zijn top met een bed van minimum 2 meter en zalige matras de badkamer en douche is groot en sterke straal in regendouche.
De 2 thema restaurants zijn top en het buffet ligt perfect gelegen in het midden in een vierkant en met vier in- en uitgangen en keus in overvloed.

• Verbleef: november 2017, reisde met een partner