Beoordeeld op 22 januari 2018 via mobiele applicatie

Ideaal om in de winter terwijl het in België koud en guur is, te relaxen en van de goede service, het lekkere eten en van het mooie weer te genieten. De kamers hebben alle comfort. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Mooi hotel.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 13 december 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn in augustus met zijn vieren naar dit hotel geweest. Twee jongens van 15. Heerlijk hotel, goed ontbijt! Leuke ligging en dicht bij het strand. De moeite waard en we hebben genoten! Wij wilde graag all inclusive op vakantie en dan moet je dit zeker boeken. Maar er zijn van de Lopesan groep vele mooiere hotels en daar zouden wij de volgende keer voor kiezen.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 7 december 2017

Mijn echtgenote en ik verbleven hier 14 nachten in een Suite met jacuzzi (suite 0019) in September 2017. Het hotel is prachtig en zeer goed onderhouden. De suite is een echte aanrader, zeer ruim, prachtige badkamer, groot terras, heerlijke jacuzzi op het terras.
Echter enkele negatieve punten: het rotsysteem van handdoekje leggen dat er wordt toegepast waardoor het onmogelijk is om aan een van de zwembaden te liggen (wij hebben persoonlijk gezien dat om 7 uur 's ochtends alle stoelen reeds vol lagen met handdoeken, pas na 9 uur waren de eerste gasten effectief aan het zwembad... Jammer genoeg wordt tegen deze praktijk niet gereageerd door het hotel, jammer.
Tweede negatief punt is dat er absoluut geen afwisseling is in het avondeten, werkelijk elke avond hetzelfde...
En een derde negatief punt is dat de verantwoordelijke voor het restaurant dringend een cursus elementaire beleefdheid zou mogen volgen. Die persoon heeft het klaar gespeeld om geen enkele maal goeiedag te zeggen of onze goeiedag te beantwoorden... bij Duitse klanten echter kon hij dit wel, en dan nog zeer overvloedig stroperig.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 30 november 2017

Een luxe weekje in de zon in Riu Palace. De service is prima, het eten uitgebreid en zeer divers. Veel vers fruit bij het ontbijt. Bediening voorkomend en goed. Uitstekende kamer met uitzicht op het Adult Only zwembad en de zee. De kamers zijn in laagbouw blokken (begane grond en 1e verdieping) in de tuin van het hotel gelegen. Veel ruimte en een rustige plek. 's Avonds muziek en dansgelegenheid. Wij hebben genoten.

Kamertip: Wij hadden een kamer met uitzicht op zee. Het was een stukje van het hoofdgebouw af, maar dat vonden wij juist fijn.
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 8 november 2017

Mooi gelegen hotel waar ontvangst en vriendelijkheid top is en in alle talen zelfs vlaams.
Overal rustig en zeer proper en de kamers zijn top met een bed van minimum 2 meter en zalige matras de badkamer en douche is groot en sterke straal in regendouche.
De 2 thema restaurants zijn top en het buffet ligt perfect gelegen in het midden in een vierkant en met vier in- en uitgangen en keus in overvloed.

Datum van verblijf: november 2017