“Altijd goed en gezellig.”

Restaurante Bandera Tapas y Copas
Geclassificeerd als nr. 88 van 740 Restaurants in Maspalomas
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Komen hier al jaren. Personeel is zonder uitzondering erg vriendelijk en allert. Hier altijd een leuke mix van locals en toeristen. Bestellen meestal tapas die in snel tempo op tafel worden gezet. Prijzen zijn reël en de wijnkaart is uitgebreid en niet duur.

Cristina G, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante Bandera Tapas y Copas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2018

Thanks for your comment. It is a real pleasure to know our customer find in Bandera Tapas Y Copas a place to feel right at home.

We look forward to seeing you soon. Kind regards

22 oktober 2017 beoordeeld

Echte tapas zijn slecht te vinden in Meloneras, maar hier zijn ze er wel. Voldoende keuze en goed van kwaliteit, het feit dat ze ook Spaanse klanten hebben spreekt dan voor zich.

Cristina G, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante Bandera Tapas y Copas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 oktober 2017

Thanks for your comment. We are really glad you have enjoyed with us. We look forward to seeing you soon.

Kind regards

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier tijdens ons verblijf van 2 weken 2 keer gaan lunchen. Het restaurant heeft een gezellig terras en is gelegen op een plaats waar je nog andere restaurants en winkeltjes hebt rechtover hotel Lopesan Costa Meloneras. Je hebt hier dus de Spaanse keuken en keuze tussen tapas maar ook grotere gerechten. Wij hebben telkens gekozen voor enkele tapas en deze waren steeds lekker. Het eten was inderdaad soms wel heel snel daar, maar dit had geen invloed op de kwaliteit. We hadden 1 keer ook de kipsaté genomen ( welke trouwens heel sappig en lekker was ) en deze kwam later als de andere tapas aangezien deze uiteraard gaar moest zijn, hierdoor kon je zien dat het echt wel à la minute bereid werd. Wij kunnen dit restaurant aanraden voor mensen die 's middags graag gezellig lunchen.

Cristina G, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante Bandera Tapas y Copas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 september 2017

Thanks for your words and your recommendation, it is a pleasure to know our job satisfy our customers.

Kind regards

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke authentieke Spaanse tapas. Lekker brood vooraf. En kip en vlees was precies goed gebakken. Eten kwam lekker snel.

Thank you very much for your comment, it is a pleasure to know that we are on the road that we should.

Best regards

10 augustus 2017 beoordeeld

Waardeloze tapas, toeristische qualiteit! Eten komt een minuut na bestelling. Brood os afbakt oost uit de supermarkt, keizerbroodjes notabene! Kip en biefstuk spiesen niet gaar en na retour ontzettend taai!!!

Cristina G, Director de Relaciones con Clientes van Restaurante Bandera Tapas y Copas, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 augustus 2017

Thanks for your comment. We will do our best to you give us a second chance. Kinds regards

Reizigers die Restaurante Bandera Tapas y Copas bekeken, bekeken ook

Maspalomas, Gran Canaria

Meloneras, Gran Canaria

In Restaurante Bandera Tapas y Copas geweest? Deel je ervaringen!