“Aanrader Italiaans en zeer attente bediening”

Restaurante Basilico Y Cilantro
Geclassificeerd als nr. 12 van 770 Restaurants in Maspalomas
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Bediening zeer attent en goede aanbevelingen. Wijnen heerlijk, net als het eten! Een Italiaan die je niet verwacht in een toeristische omgeving en daarbij is de prijs-kwaliteitverhouding ook nog een super goed! Aanrader voor een gezellig avondje eten, wij gaan zeker nog een keer heen!

Datum van bezoek: mei 2019

23 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een leuk klein tentje. Een "echte" Italiaan. Niet zo n toeristen tent. De service was goed en attent. Het eten was heerlijk. We hadden lasagne en zwarte tortellini gevuld met zalm. We komen hier zeker nog terug.

Datum van bezoek: april 2019
17 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gegeten de moeite waard alles was vers. Leuke maar ook goede bediening goed advies. Gaan er zeker nog eenkeer heen.

Datum van bezoek: april 2019
12 april 2019 beoordeeld

Het eten was voortreffelijk en bediending gastvrij. Het eten was alleen in zijn totaliteit iets te zout, maar voor de rest was de smaak prima

Datum van bezoek: februari 2019
19 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw bezoek aan het beste restaurant in Maspalomas en blijft me steeds meer verrassen. Zowel eten als service zijn 10+. Mijn felicitaties aan Roberto en José voor het uitstekende werk dat ze leveren. We zullen teruggaan.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Restaurante Basilico Y Cilantro bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Restaurante Basilico Y Cilantro geweest? Deel je ervaringen!