“Lekker (speciale) koffies, fruitssap”
Beoordeling van Palm Cafe

Palm Cafe
Geclassificeerd als nr. 2 van 17 Koffie en thee in Maspalomas
17 november 2017 beoordeeld

Omdat de koffie in het hotel erg tegenviel, gingen we vaak hier koffie halen.
Americano, koffie met karamel en fruit sapjes voor die kleine.
Ook de milkshake met stukjes koekjes er in genomen.
Allemaal erg lekker.
Erg vriendelijke en behulpzame bediening.

Marta I, other van Palm Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 januari 2018

Thank's for coming and also for your comment. Hope to see you again in our restaurant.

22 oktober 2017 beoordeeld

Na de recensies te hebben gelezen de keuze gemaakt om te gaan ontbijten hier. Wat een tegenvaller, niet lekker, klef en smaakloos. De koffie maakt het enigszins goed maar te duur voor de kwaliteit. Voor ons teleurstellende ochtend.

Marta I, Marketing van Palm Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 december 2017

Hello dear. It's a pity what you say, people use to love to have breakfast here, with our coffee which is one of the best in this area. The prices are the same as in almost all places in Maspalomas, but ours is also with different flavors and condiments, which makes it something special. Anyway, it would be a pleasure for us if you give us a second chance.

5 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het ontbijt in het park wordt alleen (oplos) machine koffie geserveerd.
Voor een lekker bakkie, om de dag te starten, gaan we hierheen.

Marta I, Marketing van Palm Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 december 2017

Yes!! You can come always to Palm Cafe for a good coffee, are friendly staff will treat you with a big smile. Thank you very much for your opinion, we hope to see you again in Palm Café

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De heerlijke broodjes, milkshakes en cappucino's waren een zeer goede aanvulling op onze vakantie! Het personeel is zeer vriendelijk en praten ook goed engels of doen in ieder geval hun best om je te verstaan als je zelf geen talenknobbel hebt.

Marta I, Marketing van Palm Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2017

Thank you very much for your opinion. We are in a turistic area and for us is very important to know that it is positive for you that we can talk in english. We hope to see you again in Maspalomas and also in Palm Bakery Cafe

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke producten verkopen ze hier en alles vers bereid door een panini & barista artist! Relatief prijzig maar zeker waard!!

Marta I, Marketing van Palm Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 augustus 2017

Thank you very much for your opinion, we hope to see you again in Palm Bakery cafe.

Reizigers die Palm Cafe bekeken, bekeken ook

San Agustin, Maspalomas
Playa de Mogan, Mogan

In Palm Cafe geweest? Deel je ervaringen!