“Heerlijk eten”
Beoordeling van Restaurante Etiopico Afrika

Restaurante Etiopico Afrika
Reserveren met
Restaurante Etiopico Afrika is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 6 van 750 Restaurants in Maspalomas
29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is niet altijd even makkelijk om vegan te eten in gran canaria. Maar gelukkig is er dit restaurant. Het is eten is echt heerlijk, vol van smaak en het is het echt meer dan waard om een dessert te nemen. Wij hadden een apple crumble die vers uit de oven kwam yum. Daarnaast hebben ze ook vrij veel opties voor vegan eten. Mega erg genoten en vriendelijk persoon echt een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018

27 februari 2018 beoordeeld

De prijzen op de site zijn lager als in het restaurant, wat bevestigd werd door de eigenaar.
Wij vinden prijs kwaliteit verhouding niet juist.
Vriendelijke bediening. Handenwasritueel vooraf was leuk.Prima wijn

Datum van bezoek: februari 2018
IvanDrudi, Owner van Restaurante Etiopico Afrika, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2018

Thanks to review us, but i didn't understand why you want to hurt us.
sure you have reason, because checking with you all my internet site, there was a mistake over one price (ONE MISTAKE!!!), but on our menu on the restaurant was ok. You decided to order that plate, also if the internet price was uncorrect. Anyway i was on your table a lot of time to check everything, and everything was perfect. You ordered 2 bottle of african wine, eat all the food... and give us a bad rate for a mistake on internet site! Well, for that you destroy all the good work we did in this months. unlucky one bad review delete 50 good review. and for what? for a mistake on internet site! Take care about this words: Tripadvisor is not a game between clients and restaurant. Tripadvisor make the difference between good and bad restaurants. When you superficially make a bad review, you can kill any restaurant. unbeliaveble....

31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten: 1x vega en 1x vlees mix menu (kon op woensdag)! In een leuke sfeer en zeer klantvriendelijk personeel. Leuke ervaring, officieel eet je Ethiopisch met je handen

Datum van bezoek: januari 2018
20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hebben we dit restaurant gevonden. Als voorgerecht hadden we Felafel en Hummus de Garbanzano. Hoofdgerecht was Bayainet vegan voor 2 personen. Het was allemaal heerlijk! Je proeft liefde in het eten. De zaak wordt gerund door de Italiaanse eigenaar en zijn Ethiopische vrouw die de chefkok is. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: december 2017
10 november 2017 beoordeeld

Het héle plaatje hier klopt gewoon. De enorm vriendelijke man die je een welkom gevoel geeft. Hij wil alles wel voor je doen. Het eten was voor ons een verassing de eerste keer, wat bijzonder en super lekker. Wij zijn op onze vakantie naar Gran Canaria 3 keer uit eten geweest waarvan 2 keer naar Etiopico. Wij konden er niet uit komen wat dit restaurant zou overtreffen, dus dan nog maar eens heen. Het waren twee speciale avonden.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurante Etiopico Afrika bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Restaurante Etiopico Afrika geweest? Deel je ervaringen!