“Mix menu op woensdag!”
Beoordeling van Restaurante Etiopico Afrika

Restaurante Etiopico Afrika
Reserveren met
Restaurante Etiopico Afrika is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 14 van 735 Restaurants in Maspalomas
31 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben lekker gegeten: 1x vega en 1x vlees mix menu (kon op woensdag)! In een leuke sfeer en zeer klantvriendelijk personeel. Leuke ervaring, officieel eet je Ethiopisch met je handen

20 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via tripadvisor hebben we dit restaurant gevonden. Als voorgerecht hadden we Felafel en Hummus de Garbanzano. Hoofdgerecht was Bayainet vegan voor 2 personen. Het was allemaal heerlijk! Je proeft liefde in het eten. De zaak wordt gerund door de Italiaanse eigenaar en zijn Ethiopische vrouw die de chefkok is. Wij komen zeker terug!

10 november 2017 beoordeeld

Het héle plaatje hier klopt gewoon. De enorm vriendelijke man die je een welkom gevoel geeft. Hij wil alles wel voor je doen. Het eten was voor ons een verassing de eerste keer, wat bijzonder en super lekker. Wij zijn op onze vakantie naar Gran Canaria 3 keer uit eten geweest waarvan 2 keer naar Etiopico. Wij konden er niet uit komen wat dit restaurant zou overtreffen, dus dan nog maar eens heen. Het waren twee speciale avonden.

21 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ben nu voor de derde keer gast in dit restaurant, en het word steeds beter. Vandaag was er ook live muziek en dans bij. Zeker een aanrader. Ze hebben ook heerlijke speciaal bieren en Ethiopische thee en koffie jammer dat de koffie niet authentiek geserveerd wordt.

29 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele mooie zaak! Super ingericht. Het eten was heel speciaal, de eerste keer dat ik Afrikaans ben gaan eten. Het is lekker en je krijgt veel!

Reizigers die Restaurante Etiopico Afrika bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Restaurante Etiopico Afrika geweest? Deel je ervaringen!