“Beetje weg van de drukte”
Beoordeling van Restaurante Mixtura

Restaurante Mixtura
Geclassificeerd als nr. 42 van 770 Restaurants in Maspalomas
17 oktober 2018 beoordeeld

Buiten het toeristische gedeelte ligt dit leuke kleine restaurant gerund door een IJslandse gastheer (Ollie) en Peruaanse vrouw die in de keuken staat. Als je van lekkere vis houdt dan is dit plekje zeker een bezoekje waard. Het was lekker weer, dus hebben wij buiten gezeten op klein terras. Was voor ons de eerste keer, echter zeker voor herhaling vatbaar. Dus wil je uit de toeristische zone blijven, dan zou ik zeggen neem voor een paar euro een taxi en je eet heerlijk.

Datum van bezoek: september 2018

7 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden heel hartelijk ontvangen door de (Peruaanse) eigenaar en zijn team. Hij gaf meteen uitleg over zijn menukaart die een grote peruaaanse twist had in de keuken. Uiteraard hebben wij deze gerechten meteen geprobeerd en het was heerlijk! Het is een echte aanrader!!

Service was uitstekend en de prijs/kwaliteit is ook dik in orde.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is absoluut een aanrader. Heerlijk eten, vriendelijke bediening. Als je in Maspalomas bent, zou ik deze niet overslaan.

Datum van bezoek: september 2018
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke ervaring hier! Wij waren vrij op tijd voor Spaanse begrippen (19.30) waardoor de eigenaar tijd had om zijn achtergrondverhaal te doen. Heel persoonlijk behandeld en enorm goed gegeten! Alles was vers en goed bereid! Als afsluiter nog een borrel van het huis en een enorm vriendelijke ober die zo aardig was ons een taxi terug te bestellen.

Datum van bezoek: augustus 2018
13 augustus 2018 beoordeeld

Via TripAdvisor gevonden. Erg verrassend en zeer gastvrij. Voor het eerst Ceviche gegeten: erg lekker. Diverse gezellige avonden gehad met allerlei nationaliteiten.
Goede bediening.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Restaurante Mixtura bekeken, bekeken ook

Playa del Ingles, Maspalomas

In Restaurante Mixtura geweest? Deel je ervaringen!