“Puur genieten van vis en paella”

Restaurante Pizzeria Da Giovanni
Reserveren met
Restaurante Pizzeria Da Giovanni is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 16 van 188 Restaurants in Tossa de Mar
Keukens: Frans, Mediterraan
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden op het eerste gezicht niet gedacht dat we hier zo lekker konden eten. Op advies van de gastvrije bediening aten we heerlijke gerechten met goed bijpassende wijn. We kunnen iedereen aanraden de heerlijke vispaella, linguini met mosselen, schelpdieren, scampi’s en gamba’s met een heerlijke saus. Ook de op de grill gebakken dorade was buitengewoon goed. Geen poespas, eerlijke en pure smaken. Verder super vriendelijk en behulpzaam personeel. De enthousiaste Francesco en eigenaar/kok Giovanni willen we hartelijk danken voor de heerlijke beleving!
Prima prijs/kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: augustus 2018

1 juni 2018 beoordeeld

De pizza Diavola was spekvet. Dit letterlijk omdat er in plaats van salami, spekjes !!!! waren gebruikt. Het was één laag gebakken (ontbijt)spekjes !!!!.
De cannelloni carne was (zoals medegedeeld) die dag zonder carne maar met spinazie. Oké. Voor 2 niet al te grote cannelloni's, die niet te eten waren, 12 Euro moeten betalen. Slecht gegeten voor veel geld. Jammer.

Datum van bezoek: mei 2018
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn een aantal keren bij Giovanni geweest en niet voor niets! Prima eten en geweldige pizza's. Giovanni en zijn vrouw zijn ongelofelijk gastvrij en daarbij ook nog eens hele leuke mensen. Volgend jaar gaan wij voor de 4e keer naar Tossa en zeker weer regelmatig naar Giovanni❣️

Datum van bezoek: augustus 2017
Giovanni V, Propietario van Restaurante Pizzeria Da Giovanni, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2017

Estimada Linda,
muchas gracias por opinar tan positivamente sobre el Restaurante Da Giovanni.
Saber de tener clientes tan fidelizados nos llena de alegria y nos da mucha gana de seguir trabajando duramente cada dia.
La esperamos el proximo año en nuestra encantadora Tossa de Mar.
Distintos salutos

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevonden via TripAdvisor en dan verwacht je wat meer. Het eten was goed. Prima Pizza's. De locatie is mooi maar het restaurant zelf is erg sfeerloos. De bediening was erg onervaren maar deed haar best. Vandaar 3 sterren.

Datum van bezoek: juli 2017
Giovanni V, Propietario van Restaurante Pizzeria Da Giovanni, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017

Estimado Cliente,
Muchas gracias por haber elegido nuestro restaurante.
lo siento mucho si no hemos podido alcanzar su expectativas, esto para nosotros no es muy positivo pero les podemos asegurar que estamos trabajando sobre mas detalles para mejorar día día y ofrecer un servicio eficiente y una comida como ya es ( muy buea).
deseamos y a la vez la invitamos una vez mas a volver a probarnos y probablemente hacer la manera que usted nos pueda puntuar con un 5.
Gracias una vez mas por su opinión y les deseamos volver a verles pronto.

Distintos saludos

8 juni 2017 beoordeeld

Twee maal heel lekker gedineerd. Eerste maal met gezin en kinderen.Menu genomen , heel lekker met een uitsekende wijn van het huis erbij.Ook handig dat ik met mijn hondje in het restaurant binnen kon , evenwel in een kinderwagen.Ook van in het restaurant prachtig itzicht over de baai.

Datum van bezoek: mei 2017
Giovanni V, Propietario van Restaurante Pizzeria Da Giovanni, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2017

Apreciado ronnydesitter
En primer lugar me gustaría darle las gracias por haber elegido nuestro Restaurante.
en relación a su comentario, quisiera darle las gracias por parte de todo el equipo por haber expresado su opinión hace a nosotros.
en un Places saber que usted ya ha venido dos veces e incluso pudo valorar cambios e incluso comio aun mejoir que la primera vez
Nuestra intención es seguir trabajando en este estilo y mejorar día día todo lo que podamos tanto en servicio a la vez en calidad.
Comentario como lo que usted ha dejado nos motivan y nos ayudan a seguir trabajando con amor y profesionalidad.
un saludo por parte de todo el equipo.

Reizigers die Restaurante Pizzeria Da Giovanni bekeken, bekeken ook

Tossa de Mar, Costa Brava

In Restaurante Pizzeria Da Giovanni geweest? Deel je ervaringen!