TripAdvisor

vanaf US$ 902,52
vanaf US$ 66,98
vanaf US$ 107,85
Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Door het stadje er in en via de zee kant terug. Echt veelbekeken dan treintje. In het castello zelf leuk klein tentje. Beyer dan bij vuurtoren. Daar moet je wel naartoe om het uitzicht punt te bewonderen net naast de toren(zuidkant)

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Tossa de Mar een dagje bezocht. Wat een heerlijk plekje. Genoeg winkeltjes en restaurants. Old Town met het kasteeltje (wat er van over is) is helemaal de moeite waard. Het is goed te bewandelen om vervolgens te genieten van een heerlijk uitzicht. De smalle straatjes met de kleine huisjes binnen de stadsmuren en de gezellige terrasjes echt een aanrader.
Wij gaan hier nog wel een keertje terug.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 juli 2019

Na een kleine klimtocht bereik je de top waar je iets kunt eten/drinken met uitzicht op zee. Tijdens het naar boven gaan heb je een volledig zicht over Tossa De Mar.

Beoordeeld op 27 juli 2019 via mobiele applicatie

Op zich hebben we al heel wat mooiere en beter bewaarde kastelen gezien dan dit. Maar de locatie is wel uniek natuurlijk. Met een kinderwagen is het wel vrij moeilijk om de beklimming te maken, maar zeker niet onmogelijk. Het toeristentreintje dat naar boven gaat zou ik niet nemen. Je mist zo heel wat van het uitzicht en het kasteel.

Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een mooi kasteel! En een heerlijke wandeling tot aan de top. Ook genoeg bankjes of vlakke stukken om te rusten als dit nodig is. Aan het einde van de wandeling is een loungebar waar je vriendelijk wordt geholpen en even lekker kunt uitwaaien.