“Mooie locatie, vriendelijke bediening en lekkere vleesgerechten.”
Beoordeling van Tom's Steakhouse

Tom's Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 20 van 188 Restaurants in Tossa de Mar
Keukens: Barbecue, Duits, Internationaal, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Weer heerlijke gegeten. Vriendelijke bediening. Mooi uitzicht op de kust van Tossa. Betaalbaar en lekker.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juni 2018

Bedankt voor je goede en leuke review. En dat u de tijd nam om te schrijven. Dit helpt ons om het behoud van onze goede reputatie.

19 december 2017 beoordeeld

Dit jaar weer een paar keer bij Tom en Jessica wezen eten. Altijd voldoende eten en van heerlijke kwaliteit. Met het mooie uitzicht op de oude stad is het altijd weer fijn om hier te eten.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2017

Heel erg bedankt voor uw, een beetje late, maar zeer vriendelijke mening over ons.

31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader als je in Tossa bent.
Lekker eten goed stuk vlees en zelf gemaakte soep prijs is ook goed.
Locatie is top.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw reactie hier. Wij hopen dat u ons weer bezoeken.

30 juli 2017 beoordeeld

Alle hoofdgerechten onder de € 13 en uitstekend van kwaliteit. Prima wijn voor € 15; met 4 personen voor nog geen € 75 gegeten.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Hartelijk dank voor het helpen opiniendo op deze pagina. We hopen dat u ons opnieuw te bezoeken op uw volgende bezoek aan Tossa de Mar.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vlees houdt moet je hier zijn in Tossa de Mar. Pepersteak en schnitzels.
Heerlijk en vrolijke bediening.
Aanrader.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dank u voor uw mooie woorden over ons voedsel & service. Wij hopen dat u ons weer bezoeken op uw volgende bezoek aan Tossa de Mar.

Reizigers die Tom's Steakhouse bekeken, bekeken ook

Tossa de Mar, Costa Brava

In Tom's Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!