“Mooie locatie en goed eten”
Beoordeling van Tom's Steakhouse

Tom's Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 20 van 188 Restaurants in Tossa de Mar
Keukens: Barbecue, Duits, Internationaal, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader als je in Tossa bent.
Lekker eten goed stuk vlees en zelf gemaakte soep prijs is ook goed.
Locatie is top.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2017

Hartelijk dank voor uw reactie hier. Wij hopen dat u ons weer bezoeken.

30 juli 2017 beoordeeld

Alle hoofdgerechten onder de € 13 en uitstekend van kwaliteit. Prima wijn voor € 15; met 4 personen voor nog geen € 75 gegeten.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Hartelijk dank voor het helpen opiniendo op deze pagina. We hopen dat u ons opnieuw te bezoeken op uw volgende bezoek aan Tossa de Mar.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vlees houdt moet je hier zijn in Tossa de Mar. Pepersteak en schnitzels.
Heerlijk en vrolijke bediening.
Aanrader.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dank u voor uw mooie woorden over ons voedsel & service. Wij hopen dat u ons weer bezoeken op uw volgende bezoek aan Tossa de Mar.

25 augustus 2016 beoordeeld

Voor een ongedwongen, lekkere, eerlijke maaltijd mag je Tom & Jessica zeker niet links laten liggen. Een vriendelijke bediening, prachtig uitzicht en eerlijke prijzen. Wij gaan twee tot drie maal per vakantie er lekker eten en het verveelt ons nooit.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Hartelijk dank voor de reactie ook hier over ons. Wij hopen dat u ons weer op uw volgende vakantie bezoeken zal.

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ons beginnen met enkele positieve zaken, voor 12,5 euro een biefstuk, durf je te klagen? De kindjes vonden het best lekker en de serveerster deed haar best om in alle talen haar uitleg te doen, best wel klantvriendelijk en de pintjes waren fris en deftig getapt. Net iets minder: de inrichting heeft iets van een opgeschoten kleuterklas, alles mooi uitgeprint met een jaren 80 commodore computer "Leve Word-art". De bordschikking kon misschien net iets beter (zie foto) en de groentjes waren zelfs voor Spaanse normen beetje ondervertegenwoordigd. De ribbetjes moet je wel een dag vooraf bestellen (hoe verzin je het), maar we zitten dan ook in een steakhouse:-) . Best een aanrader voor een gezin met jonge kinderen, maar dit een steakhouse noemen is een klein beetje misleidend.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Sorry niets over zijn dus negatieve kritiek te begrijpen. We begrijpen niet bijna alles of het zetten van uw kritiek op een vertaler. Blijkbaar hey zeg dat was prima en dat hun kinderen niet begrijpen Guso ze .. ze betekenen over een Commodore 80? Kleuterschool, want wij hebben. Foto, hebben we niet gevonden geen. En de ribben hebben ze een dag van tevoren te bestellen, en zet het in onze brief aan het publiek in de straat, een poster op het terras en opnieuw in de brief.

Reizigers die Tom's Steakhouse bekeken, bekeken ook

Tossa de Mar, Costa Brava

In Tom's Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!