“Lekker eten.”

Keukens: Barbecue, Duits, Internationaal, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je van vlees houdt moet je hier zijn in Tossa de Mar. Pepersteak en schnitzels.
Heerlijk en vrolijke bediening.
Aanrader.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Dank u voor uw mooie woorden over ons voedsel & service. Wij hopen dat u ons weer bezoeken op uw volgende bezoek aan Tossa de Mar.

25 augustus 2016 beoordeeld

Voor een ongedwongen, lekkere, eerlijke maaltijd mag je Tom & Jessica zeker niet links laten liggen. Een vriendelijke bediening, prachtig uitzicht en eerlijke prijzen. Wij gaan twee tot drie maal per vakantie er lekker eten en het verveelt ons nooit.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 augustus 2016

Hartelijk dank voor de reactie ook hier over ons. Wij hopen dat u ons weer op uw volgende vakantie bezoeken zal.

14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ons beginnen met enkele positieve zaken, voor 12,5 euro een biefstuk, durf je te klagen? De kindjes vonden het best lekker en de serveerster deed haar best om in alle talen haar uitleg te doen, best wel klantvriendelijk en de pintjes waren fris en deftig getapt. Net iets minder: de inrichting heeft iets van een opgeschoten kleuterklas, alles mooi uitgeprint met een jaren 80 commodore computer "Leve Word-art". De bordschikking kon misschien net iets beter (zie foto) en de groentjes waren zelfs voor Spaanse normen beetje ondervertegenwoordigd. De ribbetjes moet je wel een dag vooraf bestellen (hoe verzin je het), maar we zitten dan ook in een steakhouse:-) . Best een aanrader voor een gezin met jonge kinderen, maar dit een steakhouse noemen is een klein beetje misleidend.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Sorry niets over zijn dus negatieve kritiek te begrijpen. We begrijpen niet bijna alles of het zetten van uw kritiek op een vertaler. Blijkbaar hey zeg dat was prima en dat hun kinderen niet begrijpen Guso ze .. ze betekenen over een Commodore 80? Kleuterschool, want wij hebben. Foto, hebben we niet gevonden geen. En de ribben hebben ze een dag van tevoren te bestellen, en zet het in onze brief aan het publiek in de straat, een poster op het terras en opnieuw in de brief.

27 april 2016 beoordeeld

Geweldig steakhouse nabij het strand van Tossa de Mar. Heerlijk eten met zelf gemaakte sausen van de chef. Is een niet zo groot restaurant dus reserveren is zeer aan te bevelen. Iedere keer wij een Spanje zijn moeten wij daar gegeten hebben anders is onze vakantie niet compleet. Favoriet gerecht is "three meat" van de oorspronkelijk Duitse Kok Tom. Heerlijk gerecht (met een " Duitse hoeveelheid) met een fantastisch uitzicht op de de burcht van Tossa de Mar; aanrader!!!

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2016

Thank you very much for your very nice review. We will always have a table for you in high season if you reserve giving us time enough. Jessica (the waitress and daughter of the chef) will always manage it.
We hope you travel to Tossa de Mar again, and have a nice dinner at our restaurant on your next visit.

18 juni 2015 beoordeeld

Goede steak en een heerlijk salade. Goede sfeer, in de zomervakantie moet je waarschijnlijk wel reserveren als je er wilt eten.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2015

Dank u hartelijk voor uw vriendelijke advies. Wij hopen u weer te zien. Inderdaad, het is het beste om te boeken in de maanden juli, augustus en september.

Reizigers die Tom's Steakhouse bekeken, bekeken ook

Tossa de Mar, Costa Brava

In Tom's Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!