“Plopsaland & steakhouse”

Keukens: Barbecue, Duits, Internationaal, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Laat ons beginnen met enkele positieve zaken, voor 12,5 euro een biefstuk, durf je te klagen? De kindjes vonden het best lekker en de serveerster deed haar best om in alle talen haar uitleg te doen, best wel klantvriendelijk en de pintjes waren fris en deftig getapt. Net iets minder: de inrichting heeft iets van een opgeschoten kleuterklas, alles mooi uitgeprint met een jaren 80 commodore computer "Leve Word-art". De bordschikking kon misschien net iets beter (zie foto) en de groentjes waren zelfs voor Spaanse normen beetje ondervertegenwoordigd. De ribbetjes moet je wel een dag vooraf bestellen (hoe verzin je het), maar we zitten dan ook in een steakhouse:-) . Best een aanrader voor een gezin met jonge kinderen, maar dit een steakhouse noemen is een klein beetje misleidend.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juli 2016

Sorry niets over zijn dus negatieve kritiek te begrijpen. We begrijpen niet bijna alles of het zetten van uw kritiek op een vertaler. Blijkbaar hey zeg dat was prima en dat hun kinderen niet begrijpen Guso ze .. ze betekenen over een Commodore 80? Kleuterschool, want wij hebben. Foto, hebben we niet gevonden geen. En de ribben hebben ze een dag van tevoren te bestellen, en zet het in onze brief aan het publiek in de straat, een poster op het terras en opnieuw in de brief.

27 april 2016 beoordeeld

Geweldig steakhouse nabij het strand van Tossa de Mar. Heerlijk eten met zelf gemaakte sausen van de chef. Is een niet zo groot restaurant dus reserveren is zeer aan te bevelen. Iedere keer wij een Spanje zijn moeten wij daar gegeten hebben anders is onze vakantie niet compleet. Favoriet gerecht is "three meat" van de oorspronkelijk Duitse Kok Tom. Heerlijk gerecht (met een " Duitse hoeveelheid) met een fantastisch uitzicht op de de burcht van Tossa de Mar; aanrader!!!

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2016

Thank you very much for your very nice review. We will always have a table for you in high season if you reserve giving us time enough. Jessica (the waitress and daughter of the chef) will always manage it.
We hope you travel to Tossa de Mar again, and have a nice dinner at our restaurant on your next visit.

18 juni 2015 beoordeeld

Goede steak en een heerlijk salade. Goede sfeer, in de zomervakantie moet je waarschijnlijk wel reserveren als je er wilt eten.

Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2015

Dank u hartelijk voor uw vriendelijke advies. Wij hopen u weer te zien. Inderdaad, het is het beste om te boeken in de maanden juli, augustus en september.

27 juni 2014 beoordeeld

Lekker gegeten komen hier al jaren en het eten is er altijd lekker. Je kunt ook in de keuken kijken erg schoon. Vriendelijke en directe bediening. Lekker biertje in een pul.

• Sfeer
Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juni 2014

Hartelijk dank voor uw opmerking. We hopen te kunnen blijven vrolijk voor vele jaren.Bedankt ook voor het schoonmaken van de keuken, maar weinig mensen zijn die in deze, maar wij hechten er veel belang.

9 oktober 2013 beoordeeld

Tom staat zelf in de keuken en Jessica doet de bediening. Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening. De stoeltjes zouden wat beter kunnen maar plastic tuinstoelen zijn vrij normaal in Spanje. De sauzen bij het vlees zijn top en de hoeveelheid is echt voldoende en wat kleinere eters hebben misschien zelfs iets te veel. Zelf vind ik de kipfilet met champignons heerlijk maar de biefstuk is hier ook echt een biefstuk. De gepofte aardappel als bijgerecht is een goed alternatief voor de patat. Elk jaar wel twee keer hier eten op zijn minst en altijd super. Echt een aanrader. Wel reserveren want vol is vol.

• Sfeer
Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2013

Hartelijk dank voor het bezoeken van ons, zelfs twee keer elke zomer. Zodra we het ons kunnen veroorloven wij wijzigen de terras tafels en stoelen, maar op dit moment niet kunnen veroorloven. 2 Jaar geleden die al we een hervorming van het terras dat deden nog steeds betalen. Groeten uit Tom en Jessica

Reizigers die Tom's Steakhouse bekeken, bekeken ook

Tossa de Mar, Costa Brava

In Tom's Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!