“Heerlijk eten Prachtig uizicht”
Beoordeling van Tom's Steakhouse

Tom's Steakhouse
Geclassificeerd als nr. 18 van 182 Restaurants in Tossa de Mar
Keukens: Barbecue, Duits, Internationaal, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2013 beoordeeld

Tom staat zelf in de keuken en Jessica doet de bediening. Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening. De stoeltjes zouden wat beter kunnen maar plastic tuinstoelen zijn vrij normaal in Spanje. De sauzen bij het vlees zijn top en de hoeveelheid is echt voldoende en wat kleinere eters hebben misschien zelfs iets te veel. Zelf vind ik de kipfilet met champignons heerlijk maar de biefstuk is hier ook echt een biefstuk. De gepofte aardappel als bijgerecht is een goed alternatief voor de patat. Elk jaar wel twee keer hier eten op zijn minst en altijd super. Echt een aanrader. Wel reserveren want vol is vol.

• Sfeer
Beachbiker57, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 oktober 2013

Hartelijk dank voor het bezoeken van ons, zelfs twee keer elke zomer. Zodra we het ons kunnen veroorloven wij wijzigen de terras tafels en stoelen, maar op dit moment niet kunnen veroorloven. 2 Jaar geleden die al we een hervorming van het terras dat deden nog steeds betalen. Groeten uit Tom en Jessica

5 oktober 2013 beoordeeld

Lekkere steak gegeten. Vriendelijke bediening in Nederlands. Is pas geopend om 18 uur, maar was moeite waard om op te wachten.

Hartelijk dank voor uw positieve opmerkingen. En dank u te wachten voor faciliteiten!

31 juli 2013 beoordeeld

Hier kun je erge goede vleesgerechten krijgen. Kwaliteit van het vlees is fantastisch goed, jammer dat één van de tournado's teveel doorbakken was. Wijnkaart mag ets uitgebreider zijn. Over het personeel niets dan goeds, ze runnen deze tent met zijn drieën, twee in de keuken en één op in de bediening. Alle gerechten op tijd geserveerd en altijd vriendelijk.

Thomas Z, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2013

Thank you very much for your report here. Sorry that one of the fillet steaks was overkooked. You could have complained when you noticed and we would have grilled a new one with no problem. Anyway we apologise for this. We hope you will visit us again on your next holiday to Tossa. We'll try to do it perfect for you as for everybody.

15 juli 2013 beoordeeld

Heerlijk gegeten, zeker een aanrader. Morgen gaan we weer terug.
Met vrouw en kinderen gaan eten, was super.
Vlees was zeer goed bereid, bediening goed en de rekening was om te lachen.

Thomas Z, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juli 2013

Dank u zeer voor uw vriendelijke advies in Trip Advisor. Wij hopen u snel te zien voor nieuwe.

7 juli 2013 beoordeeld

Erg lekker eten, genoeg en snelle vriendelijke bediening. Speelt Spaans, Engels en Duits.
Als je van vlees houdt een aanrader.

• Sfeer
Thomas Z, Propietario van Tom's Steakhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juli 2013

Thank you very much for your nice words. Hope to see you again.

Reizigers die Tom's Steakhouse bekeken, bekeken ook

Tossa de Mar, Costa Brava

In Tom's Steakhouse geweest? Deel je ervaringen!