“Heerlijk gegeten”

Vale do Douro
Geclassificeerd als nr. 13 van 100 Restaurants in Monte Gordo
Keukens: Portugees
25 september 2020 beoordeeld

Gezellige bediening, gegrilled kalfsvlees en dorade gegeten. Dat was zeer smakelijk. Koffie smaakte goed.

Datum van bezoek: september 2020

18 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de laatste vrije tafel toen we aankwamen. Het zat er goed vol zowel binnen als buiten. Opvallend veel Nederlanders aanwezig die allemaal enthousiast waren over dit restaurant. We hebben een Garnalenspies als voorgerecht genomen en als hoofdgerecht een kabeljauw van de gril als ook een zalmfilet van de gril. Was gewoon weg heerlijk. Gezelligheid ten top. Wij hebben een 2de reservering geboekt. Prijs/kwaliteit is een dikke 9 waard.

Datum van bezoek: september 2020
7 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een woensdag avond het laatste tafeltje we were lucky. Voor 12.50 een 3 gangen menu inclusief een drankje, kan dat goed zijn. JA
De gastheer/vrouw werken hard met een glimlach. Eten was goed garnalen spies en varkenslapjes.
Dus wil je goedkoop een goede hap, ga hiernaar toe

Datum van bezoek: november 2019
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi restaurant, heerlijk eten, vlotte bediening. Alleen jammer dat ze door personeelstekort de helft vd kaart niet kunnen serveren.

Datum van bezoek: september 2019
30 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in monte gordo bij vale do Douro . Prima keuken en bediening die ook nog een beetje Nederlands kan.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Vale do Douro bekeken, bekeken ook

Monte Gordo, Faro District

In Vale do Douro geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.