“Prima accommodatie voor langere tijd met een ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 5 bijdrager
73 beoordelingen
14 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 33 nuttige stemmen
“Prima accommodatie voor langere tijd met een groep.”
Beoordeeld op 21 mei 2014 voor een verblijf in April, 2014
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Deze accommodatie is prima geschikt voor een groep van 6 personen. Het huis ligt niet in het centrum van Monte Gordo, maar deze plaats is zo klein, dat je binnen 10 minuten overal bent. Enige nadeel was de kleine keuken, maar deze wordt nu verbouwd en vergroot. Er is satelliet tv, een wasmachine.

Kamers Locatie
Hygiëne
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Amsterdam
Beoordeeld op 27 november 2012 voor een verblijf in November, 2012

Prijs/kwaliteit Kamers
Locatie Hygiëne
Inchecken/receptie Service
Zou ik deze vakantiewoning aan mijn beste vriend(in) aanbevelen?
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
27 nov 2012
Beste Ruud en Els,

Bedankt voor uw review, ik zal zo spoedig mogelijk de kleine reparaties verrichten.
Ik hoop dat uw een goede vakantie heeft gehad en hoop uw snel weer terug te zien.

Met vriendelijke groeten,

Iuri Rosa
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
Nacht
Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren