Beoordeeld op 27 december 2017

We verbleven in dit hotel in het najaar en hebben in dit hotel prima naar onze zin gehad, de kamer was netjes en schoon en voorzien vaneen balkon met uitzicht op het plein en wij vonden dat het hotel op prima locatie was gelegen klein stukje lopen 1 straatje en je bent op het zeer mooie strand. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.ook het ontbijt prima en redelijk wat keuze, lunch wat voor ons een warme maaltijd was ook redelijk en avond eten kunnen wij ook niets op aanmerken.
De bedden waren goed en schoon alles bij elkaar prima prijs/kwaliteit verhouding .
Wij verbleven er 8 dagen ,een fijn vakantie gevoel gehad.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 1 juli 2017

Hotelkamer is klein, schoon en heeft goede bedden. Koelkastje op de kamer en een klein balkon. Het ontbijt is prima en redelijk uitgebreid en elke dag ook vers fruit. Min punt zijn de ligbedden op het zonnedak kapot en versleten, schandalig. Wifi is ook niet echt geweldig alleen in de openbare ruimte werkte het op het balkon niet. Plus punt is dat de kamer om 08.00 uur in de ochtend al klaar was en wij die konden gebruiken toppie, we hadden wel de dag ervoor gebeld met het hotel.

Kamertip: Kamer aan het speelplein
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 mei 2017 via mobiele applicatie

Een klein, gemoedelijk hotel met ruime kamers, wij hadden een heel klein balkonnetje maar keken wel uit over de zee.
De kamers waren erg schoon, elke dag schoon beddengoed en handdoeken, heerlijk.
We misten wat plankjes in de badkamer om onze spulletjes op kwijt te kunnen, alles moest op het wasbakje staan, niet handig!
Het eten was redelijk, bediening in de eetzaal wat rommelig en soms ronduit slecht. ( als het druk was)
Wifi alleen in de lobby, dus daar zat iedereen 's avonds na het eten, erg gezellig.
Vlakbij het strand en de winkeltjes.
Als ik weer naar Monte Gordo zou gaan, zou ik hier waarschijnlijk weer boeken!

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 22 april 2017

Wij zijn hier van 5-12 april 2017 geweest. Eten en kamer (a.d. achterkant) was in principe prima. Goede bedden en prima balkon en alles was schoon.
echter.......was er EEN GROOT minpunt!
Bij de achterburen zaten 3 honden, die bijna constant blaften (dus ook 's nachts)
Zelfs na melden bij receptie- en hulp v.d. politie- bleef het geblaf!
dus.. neem geen genoegen met kamer 117-119-121-(en daarboven). Want je hebt geen nachtrust. Als deze honden er niet meer zouden zijn, gingen wij zéker een keer
terug naar dit hotel.
Want ook het hotel had huiskatten en een hond. Prima1 Hebben wij geen moeite mee. Vonden we zelfs leuk.

Kamertip: wij hadden a.d. achterkant prima kamer (zie boven)
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Wat gedateerd hotel. Ik had een kamer op de gegane grond. Dus geen balkon, wel een aardig stukje betegelde tuin voor mijn kamer met een zitje. Dus veel meer ruimte. De kamer was schoon, maar mag wel opgeknapt worden. Koelkast en tv zijn aanwezig, verwarming/airco gratis. Het ontbijt is niet erg uitgebreid, maar wel goed. Drankjes in de bar zijn niet erg duur. En ze zijn vrij diervriendelijk. Bij sommige recensies worden zwerfkatten en zwerfhonden genoemd die in en uit het hotel lopen. Echter, twee katten en een hond behoren tot het hotel. Dus bij een allergie voor huisdieren is dit hotel niet aan te raden.

Verbleef: oktober 2016, reisde alleen