“Lekker eten!”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Verborgen pareltje in het centrum van Monte Gordo. Leuke kaart, genoeg keuze voor iedereen en relaxte bediening. Precies zoals vakantie hoort te zijn!

Datum van bezoek: september 2019

2 juli 2019 beoordeeld

Fantastische ambiance. Door eenvoudig te blijven toch uitzonderlijk. Wel reserveren en niet alleen inhet weekend.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De reservering was keurig geregeld. Niet alleen was er een leuk tafeltje geregeld maar op de tafel stond netjes een bordje met mijn naam. De bediening vergat het bestelde brood vooraf op te dienen. De zalm met nieuwe aardappeltjes was lekker en mooi rosé gebakken. De witte wijn erbij lekker. De bestelde crème brulee was eerder room en duidelijk niet gekoeld. Na een verontschuldiging van de ober de cheesecake besteld. Verwacht geen traditionele cheesecake maar een luchtige cake met bosvruchten en een grote dot slagroom. Het was wel lekker. Het diner was de betaalde prijs waard. Met z’n tweeen waren we voor zalm, Iberische steak, 2 grote biertjes, wijn en cheesecake minder dan €40,- kwijt.

Datum van bezoek: september 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk mals vlees en de garnalen smaakten ook heerlijk. De cheesecake was geen cheesecake, maar wel heel lekker.

Datum van bezoek: juli 2018
19 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na verschillende lovende recensies te hebben gelezen vonden we het tijd om ook eens te gaan.
Bij het bestellen van het voorgerecht bleken er 2 niet aanwezig. Hetzelfde was bij het hoofdgerecht. Beetje jammer te meer ik nu, op hun aanraden, een hoofdgerecht kreeg wat niet echt geweldig was.
We hadden het voorgerechtje amper aan op of het hoofdgerecht stond al op tafel.
We stonden binnen het uur weer buiten.

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Restaurante Vicius bekeken, bekeken ook

Monte Gordo, Faro District

In Restaurante Vicius geweest? Deel je ervaringen!