TripAdvisor
Alcobaca
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Het beste restaurant in alcobaca”
Beoordeling van Origens Restaurante

Origens Restaurante
Geclassificeerd als nr. 3 van 154 Restaurants in Alcobaca
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee jaar geleden hebben we dit restaurant leren kennen. Dit jaar hebben we het weer tweemaal bezocht. We hebben telkens uitstekend gegeten, zowel de spaghetti origens, als de eend met sinaasappel. Nadien nog een lekker dessertje, en dat alles voor een belachelijk lage prijs. Dat en de zeer vriendelijke bediening, maakt dit mooie gezellige restaurant, een top restaurant. Doe zo verder.

Datum van bezoek: september 2019

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer gezellig restaurant en supervriendelijke bediening. De spaghetti carbonara is zeer lekker klaargemaakt en een goede (grote) portie. Zeker een aanrader als je eens in Alcobaça bent!

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je verwacht het eerst niet als je door het kleine deurtje de trap op gaat. Daar bevind zich een geweldig restaurant. Ik bestelde squid, die waren voortreffelijk en smaakvol klaargemaakt hangende aan twee spiesen. Ook de pasta carbonara was erg lekker.
De bediening was vlot en uitstekend engels sprekend.
Kortom een uitstekende ervaring

2 augustus 2019 beoordeeld

We hebben hier heerijk gegeten! Voorgerechten waren verrassend en de steak en tonijn waren van goede kwaliteit en uitstekend klaargemaakt! Heel smakelijk! De bediening is heel vriendelijk en gastvrij. We hebben geen toetje genomen maar deze zagen er verrassend uit. We gaan er nog een keer eten en dan nemen we er een toetje bij!

31 juli 2019 beoordeeld

Een gezellig restaurant met een uitstekende bediening. Lekker eten. De vegetarische pasta is een echte aanrader omdat er heel veel groenten in zitten. De prijs/kwaliteit is meer dan correct. Bovendien is het ook heel erg proper. Als je in de buurt bent, ga er dan zeker langs.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Origens Restaurante bekeken, bekeken ook

Sao Martinho do Porto, Alcobaca

In Origens Restaurante geweest? Deel je ervaringen!