“Royale vrijstaande villa van alle gemakken ...”
andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 3 bijdrager
10 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Royale vrijstaande villa van alle gemakken voorzien”
Beoordeeld op 27 september 2017 voor een verblijf in september 2017

We werden zeer hartelijk ontvangen door Maria Teresa. Zij liet ons het hele huis zien en we waren onder de indruk van het geheel. Alles was brandschoon en we hadden alle privacy. Er was een gastenboek met beoordelingen, er lagen vele folders klaar om de omgeving te ontdekken en er was zelfs een goed gesorteerd wijnrek. Je kon pakken wat je wilde voor zeer schappelijke prijzen en hoefde alleen te turven. Witte wijnen en bier lag al koud in de koelkast! De Pingo Doce supermarkt in Turquel was geweldig. Ongeëvenaarde prijs-kwaliteitverhouding. Mede dankzij de uiterst gastvrije houding van Maria Teresa en Luis Alberto hebben we hier 6 heerlijke dagen gehad. Als alles volgens plan verloopt is er volgend jaar ook een zwembad. Kortom een absolute aanrader!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren