andere reizigers hebben deze accommodatie geboekt

Beoordeling van Villa Grimani

Villa Grimani
Apartment entrance Kitchen and dining room
Beschikbaarheid
Swimming pool
Tennis field
Bikes
Swings
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Reizigersbeoordelingen

Harry B
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“Villa Grimani, die geen Villa Grimani is!”
Beoordeeld op 16 juni 2015 voor een verblijf in mei 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

1. Er is een Villa Grimani in Pontecchio Polinese, maar deze Villa Grimani was onbekend met onze reservering. Het was een groot oud huis van oude mensen die van niets wisten. We hadden niet de beschikking over een exact adres. Na vele uren van omzwervingen en telefoneren vonden we uiteindelijk B&B La Bordeghina. Het enige telefoonnummer dat wij hadden was van de eigenaar, maar die woonde daar niet. Het telefoonnummer van B&B La Bordeghina was dus anders!
2. Toen wij op zondag de maaltijd wilde gaan bereiden bleek allerlei keukengerei te ontbreken. Er waren ook geen keukenhanddoeken, vaat- of andere keukendoekjes, afwasmiddel en afwasgerei.
Er waren 8 pannen en slechts 1 deksel, die op geen enkele pan paste. Wel een oven, maar geen ovenschalen. Er was 1 beker, 1 soepkom, 2 bierglazen en 6 Nutella limonadeglazen. En dat alles voor een appartement waar 4-6 mensen kunnen verblijven. Gelukkig waren wij maar met 2!
3. Toen we wilden douchen bleek dat we geen warm water hadden. Natasha, die met haar partner als beheerder optrad (Lucia S hebben wij nooit gezien!), was niet meer aanwezig. Na veel aandringen onzerzijds werd de buurman benaderd. Die kwam langs en loste het probleem op: de elektra was van de geiser, omdat wij, op zoek naar licht, een schakelaar hadden omgezet, die de elektra voor de geiser verzorgde.
Overigens waren Natasha en haar partner zeer behulpzaam en vriendelijk!
4. Er was geen wifi in het appartement; voor wifi moesten we naar een wifi-punt, alwaar de wifi ook niet altijd functioneerde.
5. De "villa" rook muf en naar schimmel, waarschijnlijk afkomstig van de keukenkastjes of de erachter/eronder gelegen ruimte.
6. Het zwembad kam pas op dinsdag beschikbaar, terwijl deze locatie was geselecteerd omdat het over een zwembad beschikte.
7. Het appartement heeft geen eigen terras; het ligt aan een tennisbaan, alwaar gelukkig tijdens ons verblijf geen gebruik van is gemaakt.

Hoe was de sleuteloverdracht? Algemene staat van de woning
Beddengoed & matrassen Keuken & keukengerei
Hoe schoon was de badkamer? Overige faciliteiten & voorzieningen
Service
Minpunten: Presentatie en service van Tripadvisor. De voorstelling van zaken is in strijd met de werkelijkheid. Dit was de eerste en laatste keer dat ik iets via Tripadvisor heb geboekt!
Reisgroep: Partner
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Nee.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja

Reizigers zijn enthousiast over deze hotels in Rovigo

Prijzen weergeven
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Week
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren