1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prima hotel voor tussenstop op de route naar het zuiden. Entree netjes, kamers eveneens. Het geheel van gangen deed wat verouderd aan. 's Ochtends gratis koffie en thee in de hal. Prima! Parkeren is gratis buiten het hotel. In de garage €5.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
24 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een gele redelijke prijs. Jammer dat er geen airco op de kamer is. Ontbijt zeer uitgebreid en ook in het weekend al beschikbaar vanaf 6:00 uur. Zeer vriendelijk personeel. Auto prima te parkeren

Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
4 mei 2017 beoordeeld

Anoniem en onpersoonlijk hotel, kamers zijn groot en de badkamers zijn nieuw. Personeel is onpersoonlijk en het ontbijtbuffet gemiddeld. Voor een enkele overnachting prima maar geen aanrader. Prijs/kwaliteit is in orde.
De parkeergarage is erg klein waardoor omkeren onmogelijk is, indien vol moet je dus achteruit weer terug omhoog rijden !

Kamertip: Pas op bij gebruik van de parkeergarage. Heeft slechts een in/uitgang en indien vol kan je nog steeds inrijden.
  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
29 april 2015 beoordeeld

Aanbevolen voor overnachting en ontbijt/diner. Prima service. In centrum van Baunatal gelegen. Rustig. Aanbevolen voor overnachting en ontbijt/diner. Prima service. In centrum van Baunatal gelegen. Rustig.

• Verbleef: april 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Best Western
Bedank J.w. D
6 april 2010 beoordeeld

Dit hotel kan ik aanbevelen omdat het op alle punten voldoet.
Service, kwaliteit, prijs en gezelligheid.

Wij hadden een paasarrangement geboekt waar het ons dan ook werkelijk
aan niets ontbrak. Vooral het eten is uitmuntend en het ontbijtbuffet is beter dan in een
5 sterren hotel. De bediening in het restaurant is zeer attent en rap en gericht op het
persoonlijke welzijn van de gast. Zeer vriendelijk. De kamers zijn mooi en groot.
Elke kamer is 32 m2 en biedt alles wat de verwende gast wenst.
Mijn moeder had dezelfde kamer als single zonder toeslag.
De drankjes waren van 19.00 uur tot 01.00 uur inclusief en wij hadden een
DJ in de avonduren. Hij zorgde voor een vrolijke noot onder de gasten en de hele
groep was onder de indruk van zijn persoonlijke verzorging met muziek. Super.
Gedurende de dag was er gratis koffie, thee en internet in het hotel.

Wij kunnen dit hotel alleen maar aanbevelen omdat het personeel echt hun best
doet voor hun gasten.

Wij gaan zeker terug. Met pinksteren is er pyamaparty en dit lijkt ons leuk.

Groetjes een familie uit Venlo

• Verbleef: april 2010, reisde met familie