Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke dierentuin met respect voor de dieren

Beoordeeld op 22 augustus 2018
418anneliesv
Hove, België
via mobiele applicatie
Vakantie

Te gek park, veel te zien en te doen. Safari met jeeps en met de trein door het park. Kortom, een ... meer lezen

Beoordeeld op 23 juni 2018
Rick D
Hendrik-Ido-Ambacht, Nederland
Lees alle 534 beoordelingen

Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Super leuke dierentuin waarbij de dieren zeer ruime verblijven hebben. Er zit geen grote variatie aan dieren, maar je kan makkelijk 4 uur in het park doorbrengen zonder je te vervelen.
Wij hebben ook de rit met de stoomtrein en de jeepsafari gedaan (kleine meerkost, maar de moeite waard)
Er zijn leuke picknickplaatsen. Super gezellig midden in de natuur en met zicht op de dieren.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018

Te gek park, veel te zien en te doen. Safari met jeeps en met de trein door het park. Kortom, een aanrader.

Datum van activiteit: april 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Mooie, ruim opgezette, en moderne dierentuin. Tegen meerprijs kun je op jeepsafari, en met een smalspoortreintje door een ander gedeelte van het park. Wij hebben beide gedaan, en hebben er absoluut geen spijt van. Verder kun je nog tegen betaling op een kameel rijden, iets dat in mijn ogen dan weer minder bij een moderne dierentuin past. Desniettemin absoluut de moeite waard om te bezoeken.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Super leuke dierentuin. Mooiste dierentuin op mn lijstje. De dieren hebben grote natuurlijke verblijven. Een aanrader is het ritje met de trein wat je koopt voor 50 dk pp. Eten is prima. Volgende keer zou ik zelf broodjes meenemen want er zijn veel leuke plekjes/tafels waar je wat kunt nuttigen. Parkeren is gratis.

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 19 augustus 2016 via mobiele applicatie

Dit is een erg leuk dierenpark. Absolute aanrader : de jeepsafari (met een erg gemotiveerde gids) ! Af te raden is de vogelshow (er kwamen enkel eenden, kippen, pauwen en een varken aan te pas). Het treintje laat ik in het midden : je komt inderdaad korter bij de dieren maar het is erg kort. Zeker een bezoek waard !

Datum van activiteit: augustus 2016