Beoordeeld op 8 oktober 2020

Prachtige sprookjesachtige locatie met een fantastische service in een heel mooi kader middenin de natuur .De kamers zijn ruim en heel mooi en warm ingericht. Het ontbijt en het restaurant zijn top!Onvergetelijk!! We komen zeker terug!

Datum van verblijf: oktober 2020
Dirk Peters, Autre van Manoir de Lebioles, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2020

Hartelijk dank en graag tot volgende keer!

Beoordeeld op 4 oktober 2020

We zijn 2 nachten verbleven in dit hotel, omgeving en het kader is wel mooi. De kamers zijn veel te duur, voor 420 euro per nacht zonder ontbijt verwacht je toch wel dat alles in orde is. In onze kamer hebben we volgende mankementen vastgesteld : een gordijn dat gedeeltelijk beschadigd was, 3 lampen die niet werkten en een gescheurde kussensloop. Over de keuken zijn we helemaal niet te spreken. die is serieus overroepen. we hadden de "pech" om op dinsdagavond daar te eten en dan krijg je helemaal geen gastronomische keuken. 60 euro voor een menu die eigenlijk nog geen bistro waard is, en zeker al geen 14/20 van gault millau. Hier komen we zeker nooit meer terug

Datum van verblijf: oktober 2020

Beste,
Dank u voor uw bericht.
Dinsdag avond (alsook maandag avond - zie informatie op de website alsook in de boekingsbevestiging) is er enkel een BISTROnomische kaart en geen GASTROnomische kaart. Dit is dan ook de reden, dat er die dagen enkel een 3-gangen diner à 60€ wordt aangeboden.
Het spijt ons heel erg dat uw verblijf niet volgens uw wens was.
Met vriendelijke groeten

Beoordeeld op 14 december 2019

Prachtige omgeving, en heerlijk gegeten in het restaurant, prima wijn keuze, en kamer 2 is een echte aanrader. Vooral vroeg in de ochtend naar buiten kijken om de dauw vanuit het riviertje en het meer in het bos te zien opkomen. De bar is cosy en het personeel is vriendelijk. Om nooit te vergeten.

Kamertip: kamer 2..was geweldig, dit is gelegen in het hoofdgebouw.
Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 27 november 2019

Met hoge verwachtingen boekte wij dit hotel.
We keken er erg naar uit om hier na een drukke periode 2nachten te verblijven.
Echter kregen wij nadat de annuleringsperiode was verstreken een bericht waarin ons werd meegedeeld dat het hotel gedurende ons verblijf onderbezet zou zijn en er dus minder faciliteiten beschikbaar waren. Zo begon onze trip aangezien we niet meer konden annuleren en we wel al de hoofdprijs hadden betaald. We kwamen laat aan, restaurant was al gesloten maar er kon een pizza worden besteld. Bar sloot al om 22:00uur dus we konden geen afzakkertje meer doen. Kamers zijn heel groot maar zeer onpraktisch... geen eettafel, geen waterkoker, open toilet.
Dineren/ ontbijten in de kamer is geen optie aangezien er simpelweg geen grote tafel staat.
Voor vegetariërs zijn er vrijwel geen opties.
Wij hebben dan ook beide avonden buiten de deur moeten eten omdat het hotel ons simpelweg niet kom bevredigen in onze dieet wensen.
Spa is mooi maar de eet faciliteiten zijn hier ook minimaal. Er staat in de omschrijving dat er een overvloed aan thee zou zijn maar dit valt erg tegen en deze moeten gewoon worden betaalt.
Omgeving is prachtig midden in de natuur ideaal voor een wandeling.
Dit hotel is zeker niet 5ster waardig en ook voor ons zeker niet behorende tot de Leading Hotels of the world.
Jammer want de potentie is er zeker.

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 19 november 2019

Het hotel ligt in een prachtig decor maar de foto's zijn bedrieglijk. Jammer dat na de restauratie blijkbaar te weinig overbleef voor de decoratie. Zitaccomodatie is zeer beperkt en erg oncomfortabel. De receptie oogt belachelijk naast de monumentale trap.
Helaas is er ook geen lift. Dit is een 5-ster op papier maar niet in realiteit.
De kamer die normaal 260€ kost is donker en klein met een plastic orchidee op de vensterbank. Er zit geen finesse, liefde of ziel in.
Het personeel is echter wel 5-ster waard. Ook over het restaurant kunnen we enkel lof zwaaien.

Datum van verblijf: november 2019