Beoordeeld op 28 mei 2018

Kamer geboekt met vraag voor 2 afzonderlijke bedden. Bij aankomst had de kamer echter 1 2 persoonsbed. Na telefoon naar de receptie meteen andere kamer en gratis upgrade gekregen hiervoor.

Welness is zeer aangenaam en open van 6-23 wat wel top is!

Ontbijt is zeker voldoende en van goede kwaliteit

Kamertip: vraag de premium kamers die zijn gerenoveerd en veel beter
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
Roosenboom_Patrik, Directeur général van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

Beste Gast,

Bedankt voor uw commentaar en verblijf.
Het is een plezier voor mij te lezen dat jullie verblijf hebben kunnen genieten.

Beoordeeld op 30 april 2018

comfortabel hotel, net iets buiten Spa, mooie rustige ligging.
mooie, degelijke en moderne kamers
grote comfortabele bedden, mooi afgewerkte badkamer (regendouche + bad aanwezig)
mooi terras en tuin, ideaal voor zonnige dagen
wellness om je te laten verwennen

• Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Roosenboom_Patrik, Directeur général van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 mei 2018

Beste Wim,

Beoordeeld op 23 april 2018

• Verbleef: april 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Roosenboom_Patrik, Directeur général van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018

Beoordeeld op 26 maart 2018

Dit ideaal gelegen hotel is zijn 4* echt wel waard. De kamers (geen tapijt, oef !!) zijn erg comfortabel en zelfs luxueus en voor mensen die houden van een wellness-gevoel is dit meteen ook het juiste adres.
Het ontbijt is er royaal te noemen en de spa-ruimte bevat een goede sauna, een binnenzwembad, regendouches en een turks stoombad. Alles straalt er vooral rust en ontspanning uit.
Van hieruit kan-je Spa en zijn omgeving goed verkennen. Shoppen in de binnenstad van Spa, een terrasje, wandelen of mountainbiken (te huur in het hotel), het kan er allemaal het ganse jaar door.
Een echte aanrader !

Kamertip: Een kamer met zicht op de straatzijde van het hotel garandeert je een prachtige ochtendzon in je kamer.
  • Verbleef: maart 2018, reisde met een partner
Roosenboom_Patrik, Directeur général van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Beste Piet,

Beoordeeld op 25 maart 2018

Het is er leuk verblijven en we zijn tevreden met onze time sharing die we in het verleden aangeschaft hebben. Ondertussen kregen we al een mooi bod uit het buitenland voor onze week, we twijfelen echter, alhoewel het bod verleidelijk is.

• Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Radisson Blu
Roosenboom_Patrik, Directeur général van Radisson Blu Balmoral Hotel, Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2018

Beste gast,