“Prima eten en topbediening”
Beoordeling van Brasserie Chagall

Brasserie Chagall
Geclassificeerd als nr. 18 van 133 Restaurants in Nieuwpoort
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Beste klanten, Wij serveren in onze zaak uitgebreide snacks, pasta's, salades & wekelijks afwisselende suggesties. U kan er terecht voor een tapas en een drankje, of een pannenkoek met een koffie... Of overgaan tot lichte lunch of diner. Wij serveren geen vleesgerechten, visgerechten noch frietjes. Reserveren is niet mogelijk, indien u niet direct een plaats zou vinden, helpen onze collega's u graag verder! Tot éen deze, Het Chagall Team
31 mei 2018 beoordeeld

Reeds vele malen langs geweest zowel voor een koffie of voor een lunch.Alles steeds goed verzorgd.Prima bediening met vriendelijk personeel.
Een aanrader.Ook positief is het feit dat ze maaltijdcheques aanvaarden en dit is niet overal het geval.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pinksterweekend aan zee. Dus druk. Toch een tafel kunnen bemachtigen aan het venster met zicht op zee.
De bediening is vriendelijk maar kordaat (druk, druk). De suggesties en beperkte kaart garanderen verse ingredienten. De kabeljauw waterzooi en canneloni waren uitstekend. En er is Brugse Zot van het vat!
De betere brasserie op de dijk in Nieuwpoort dus.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte en toffe bediening en sfeer, genietend van een mooie variatie van tapas. Probeer zeker eens de mega lekkere kaasschotel van Van Trichet. Onze favoriete vaste stek aan zee ...

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker voldoende als maaltijd en leuke samenstelling! Spontane, vlotte en vriendelijke bediening. Meer dan het terrasje in de zon !

31 maart 2018 beoordeeld

Verscheidene malen langsgeweest voor koffie of een lunch.
Telkens was het prima in orde.Gerechten waren verzorgd.Snelle bediening.

Reizigers die Brasserie Chagall bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In Brasserie Chagall geweest? Deel je ervaringen!