“Aanrader”

Prijsklasse: € 20 - € 45
Keukens: Belgisch
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: “De Roos” bestaat al bijna honderd jaar, tijdens de eerste wereldoorlog was het een café waar garnaal en droogvis aan de toog werden gegeten. Serdert 13 juni 2008 staan wij aan het roer van De Roos te Nieuwpoort, een gezellig restaurant waar kwaliteit en versheid van de producten primeren. Onze gerechten worden steeds met oog voor detail bereid. Ervaring en een ruime beroepskennis hebben wij 8 jaar lang opgedaan in restaurant “De Bergscheure” in Zevekote, we zijn blij u voortaan in “De Roos” te mogen verwelkomen. Natacha Vandamme en Steve D'hoedt
9 juni 2024 beoordeeld

Vandaag zeer aangename ervaring gehad in restaurant 'De Roos'
Zeer lekker eten , een eerlijk product voor een eerlijke prijs.
Jullie zien ons zeker nog terug!
Proficiat aan het ganse team.

Datum van bezoek: juni 2024
    • Sfeer
Steve D'hoedt, Eigenaar van De Roos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2024

Dikker merci !!!

Positieve reacties zijn motiverend voor het volledige team !!

20 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

1.Bij een aspergesoep verwacht ik toch stukjes asperge in de soep. Veelal doen de meeste restaurateurs er 1 asperge in.
Zonder asperge in de soep spreken we van aspergevelouté. (7,5€)
2. Zelfde bij hoofdgerecht, kabeljauw met mousseline en asperges vind ik slechts 2 asperges net iets te weinig. Vraag je asperges als VG krijg je er in principe 3, bij een hoofdgerecht 3. (33€)

Met een wijntje en een bruiswater betaalde ik 49,20€ maar heb afgerond naar 50€.
Kwestie dat de patron begrijpt dat ik niet boos ben maar inspiratie wil geven. 😜
Maar voor een zelf samengesteld ‘aspergemenu’ 2 asperges achter de kiezen wel wat weinig.
Eentje meer bij elk gerecht had me net iets gelukkiger gemaakt. 🤷‍♂️

Datum van bezoek: mei 2024
Steve D'hoedt, Eigenaar van De Roos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 mei 2024

Merci Marc L voor de beoordeling !

In onze vers gemaakte aspergesoep zitten geen stukken asperges, waarvoor onze excuses !

WIj serveren kabeljauw (230 a 250 gr vers kabeljauwhaasje) met asperges met verse mousseline en niet andersom !

Dank u voor uw bezoek en uw fooi (€0,80 -- ongeveer €0,15/pp),
U was een ware inspiratiebron en u heeft ons heel gelukkig gemaakt !

Team De Roos !

5 mei 2024 beoordeeld

De Roos staat garant voor de beste bouillabaisse van de hele kust. Je krijgt een variatie van zeer verse vis. Prijs/kwaliteit meer dan oké. Vriendelijke ontvangst!

Datum van bezoek: mei 2024
3 mei 2024 beoordeeld

Altijd zeer lekker
Prijs kwaliteit een aanrader
Zeker doen , aangenaam onthaal door Natascha en leuk woordje door de kok

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer
Steve D'hoedt, Eigenaar van De Roos, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2024

Dankjewel !!

3 mei 2024 beoordeeld

Super vriendelijk personeel, lekkere en verzorgde aperitief (aanrader duno likeur met tonic😍) top eten, gezellig,… perfecte avond met het gezin.

Datum van bezoek: maart 2024

Mercikes !

Tot binnenkort !
Team De Roos

Reizigers die De Roos bekeken, bekeken ook

Nieuwpoort, West-Vlaanderen

In De Roos geweest? Deel je ervaringen!